Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei
Kan noen fortelle meg om hva kråke, grevling og rådyr som budbringerdyr betyr?
Anonymous
Ja, det kan Kråke, Grevling og Rådyr fortelle deg.
GjenopprettetMedlem
Hva de betyr for deg bør du egentlig finne ut selv. Dyra betyr forskjellige ting for forskjellige mennesker.
Reis til dem og spør hva de har å lære deg. Ta med gaver til dem. Lær deg hvordan de lever, hva slags sosialt system de har, hva de spiser osv.
De har også generelle egenskaper, som du kan lese mer om her:
http://www.geocities.com/rainforest/4076/indexlist.html
http://www.sayahda.com/cyc2.html
Lykke til

GjenopprettetMedlem
Takk,takk.
Jeg forsøker så godt jeg kan.
Men engelsken er ikke god...
Og kråka satte seg på hodet mitt- det var en veldig flott opplevelse.

GjenopprettetMedlem
Ojoj.Jeg har også lurt på hva rådyret betyr

Har funnet mange forskjellige forklaringer, det er bare å google på kraftdyr osv..
Men jeg skulle ønske jeg kunne "lære" meg å dra til dyret og besøke det og lære.
I reiser ja

Fortell hvordan du så dyrene og hva de gjorde da

Om du vil selvfølgelig
Klem Liz

GjenopprettetMedlem
Jeg snakker om fysiske møter.
Rådyret sto mitt i veien og betraktet meg. Dette var halv to på natta og jeg hadde avsluttet en intensiv utviklingsperiode noen timer før...
Kråka satte seg fysisk på hodet mitt i noen sekunder. Den hadde forvillet seg inn på min delvis innbygde terrasse. Datteren min hadde først forsøkt å hjelpe den ut uten hell. Når jeg kom hjem prøvde jeg i å hive et håndle over den uten hell. Så stoppet jeg opp og betraktet hvor vakker den var. Da satte den seg på hodet mitt. Det var ikke vondt. Jeg tenket WOW- hva nå- Den satt i noen sekunder og så fant den veien ut! En time etterpå dro jeg til terapi med min eksmann. Helt klart sammenheng med det. Leste et sted at kråke betyr " Se magien i hverdagen, se hva som ligger bak, rydd oppp i livet ditt."- og det kunne ikke passe bedre
En natt jeg lå våken , tok en grevling et megasnøft under mitt soveromsvindu.... Aldri hørt llignende noen gang