Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
katten vår ble avlivet i dag, den hadde kreft og jeg føler kanskje jeg bør utføre en slags " ritual" for å vise den respekt inn i neste liv, hva slags eksempeler ville dere brukt på slike ting?

vet det ikke har noe med kraftdyr å gjøre men visste ikke helt hvor jeg skulle sette det
GjenopprettetMedlem
Din katt kan være et kraftdyr.

Uansett , så føler jeg med deg  :wub:

Synes du skal ha et rituale som du føler viser din kjærlighet. bruk det du har av lys, gjendstander ( leker , favritt teppe...osv).
Sett deg ned og ha en stille stund, gå inn i deg selv . Takk for tiden dere har hatt sammen, og si velkommen til videre samarbeid eller at du gleder deg til dere møtes igjen.
Er sikker på at katten din vil kontakte deg , om du stiller deg åpen for det ( om du ønsker det.. )

Det var mine tanker, du omformer det til hvordan du ønsker det skal være

Klem fra meg
GjenopprettetMedlem
Det var trist å høre,Tigerseye :'(. Er sikker på at du finner ut hva du skal gjøre. Jeg har selv måtte ta 2 av mine kjære katter til dyrlegen. Det er like fælt hver gang. Min trøst er at også dyrene lever flere liv, og dessuten har perseren min dukket opp i guidegruppen min  :eusa_dance: Den er der for å hjelpe meg når jeg healer dyr.

Din katt kommer sikkert til å dukke opp dersom du trenger det. Hvis den var syk, er det jo også en trøst at den ikke lider lenger.

Stoor klemz fra arkadia
GjenopprettetMedlem
for min del var det jo ikke kjempe trist da, for det var ikke så mye e hadde med den å gjøre, men føler allikevel e bør gjøre en ting så forsøker det du sa malaika.

klem fra meg også