Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
En dag jeg gikk tur, så jeg to ravner på himmelen fly forbi meg. I det samme fløy ei sjur ned fra et tre, og over veien der jeg gikk.
Ei kråke fløy rett fremfor beinan mine.  Den kom så nær, at jeg måtte stoppe opp litt. I det jeg så kråka, slo det ned en tanke i meg: Kråken viser vei til kjærligheten.

En annen dag lå jeg på sofaen og hørte krafselyder utenfra. Da jeg så ut av vinduet, spankulerte det ei kråke på vinduskarmen. Igjen slo den samme tanken ned i meg: Kråken viser vei til kjærligheten.

Tredje gangen møtte jeg den på veien igjen. Og den sammen tanken kom igjen.

Nå lurer jeg litt på, er det på det fjerde det skal skje  :w00t:

Jeg tror ikke kråken er et nytt kraftdyr, men mer en form for dyrehjelper som vil fortelle meg noe.
GjenopprettetMedlem
  Ja, da gjør den vel det da  :) 

Jeg har også mange småfugler, av mange slag rundt huset mitt , noen ganger sitter 15-20 rundt bålplassen jeg har laget.
  Da ser jeg de fra vinduet, det er som om de er ivrige i og fortelle meg noe. Noen kommer helt opp til vinduskarmen.
  Kanskje jeg skal prøve å lytte til hva de vil fortelle meg ?....

Fin liten historie, Fønix
Anonymous
Ja malaika. Fuglene kan ha mye å fortelle.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Flotte små historier fra dere to!  :wub: Fugler er fantastiske!

Har hatt en opplevelse med fugler i dag jeg med...og et rådyr!  :biggrin:

Først rådyret, en stor en....ikke langt unna hagen min! Så en ravn ganske nær! Senere trakk jeg et kraftdyrkort...og ravnen viste seg!  :biggrin:

Dette er noe som står i forklaringen:

*Hvis ravnen kommer fram i din utbredelse, vil du snart få erfare en forandring i bevisstheten din. Dette kan involvere og gå innenfor det store mysteriets på enda en sti, på kanten av tiden. Den vil gi deg et varsel som f. eks et signal fra raven som sier *Du har tjent retten til å se og til å erfare litt mer av livets magi* Ravnens farge er lik fargen av tomrommet - det svarte hullet i området som holder all energien fra den skapende kilden.*

Og dette:

*Hvis du har valgt ravnen, er det magi i luften. Ikke prøv til å beregne det ut, det kan du ikke. Det er kraften av det ukjente som er i arbeid, og noe spesielt vil komme til å skje. Det dype mysteriet er imidlertid hvordan du vil reagere på dette glitrende øyeblikk. Vil du anerkjenne det og vil du bruke det videre til å effektivisere din vekst? Kan du akseptere det som en gave fra den store ånden? Eller vil du begrense kraften av det Store mysteriet ved å forklare det bort?*

Og den står for healing og helbredelse....er en bringer av disse energiene!

Spennende!  :innocent2:
Anonymous
Silva, det synes jeg høres flott ut. Det er magi i luften for deg  :biggrin:
Anonymous
Tror jeg blir nødt å prate litt med den kråka der ja...
GjenopprettetMedlem
"Fønix":

Silva, det synes jeg høres flott ut. Det er magi i luften for deg  :biggrin:

Takk...men siden ravner viste seg for deg å...så.............. :biggrin: Er det vel magi i luften din også?? Hihi!
Anonymous
Det er ikke godt å si hva som er i luften for tiden.  ::)