Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hvordan finner man ut hva kraftdyret(-ene) ditt er?
GjenopprettetMedlem
Du kan møte dem på trommereiser
- du kan drømme dem
& du kan møte dem i virkeligheten... c",)
- og - det er et dyr som ikke skremmer deg.... c",)
GjenopprettetMedlem
Min, og mange andres erfaring, er at man kan treffe på kraftdyr som skremmer en.
Ellers er jeg enig i resten av det Blondie sier her :biggrin:

Man kan også få noen til å hente kraftdyr til seg.
Anonymous
Sånn jeg ser å tenker på det er hvem krafdyr ønsker / trenger jeg å ha ved siden av meg der å da,tenker på det med kjærlighet da dukker det opp,
Tromma er selvsagt et bindeled her imellom verdene det å gå inn i energien å se hvem ønsker å møte meg nå eller hvem ønsker jeg å møte  :wub:
GjenopprettetMedlem
Det eneste jeg vet at er at jeg ikke vet, men i.f.t. skremmende kraftdyr så kom det en bjørn engang som skremte meg helt til jeg skjønte at bjørnen tilhørte en venninne. Den viste seg for meg for å fortelle at jeg måtte stole på mine drømmer... c",) Har blitt fortalt at kraftdyr som skremmer ikke er dine. De kommer bare med en beskjed. Fikk en løve engang som lå og spiste - og jeg "tråkket på" maten dens da jeg gikk forbi i farta. Ikke redd, bare glad for at den hadde fått mat.... c",)
GjenopprettetMedlem
Mine har kommet på ulik måte:
I meditasjon
Om morgenen rett etter jeg har våknet når jeg er ekstra mottagelig
I kanalisering av en annen person

Men i meditasjon har jeg sett hvor de står i forhold til meg og resten av guidegruppen min+ hvorfor de er der.
Anonymous
Har haft fina upplevelser när jag ensam gått in i skogen.Satt mig ner och kallat på djurväsen. De har ibland kommit på besök i mig och då har jag fått låna deras hörsel, syn eller styrka under en stund. Vet ej om det är mina kraftdjur. Men kraft har jag fått av upplevelsen. Lotta :D
GjenopprettetMedlem
Nogle her der kan fortælle mig om samernes opfattelse af sneuglen,er den fenomin eller maskulin,også gerne andet da jeg har fået en forespørgsel fra en grønlansk pige,
Jeg tager på kursus hos Annette Høst,fredag eftermiddag,så jeg ved ikke om jeg når at takke for alle de svar jeg får,så jeg gør det på forhånd :razz: ::) :eusa_clap:Og klapper lige begejstret i mind hænder
Frank.
GjenopprettetMedlem
"Bast":

Sånn jeg ser å tenker på det er hvem krafdyr ønsker / trenger jeg å ha ved siden av meg der å da,tenker på det med kjærlighet da dukker det opp,
Tromma er selvsagt et bindeled her imellom verdene det å gå inn i energien å se hvem ønsker å møte meg nå eller hvem ønsker jeg å møte  :wub:
    :o men, alle møtte jo ikke kraftdyret(ene) sine så enkelt som i en drøm vel :redface: har aldri sett snutten på noen kraftdyri drøm eller meditasjon :shyone: buhu hjelp!!