Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Det var så utrolig virkelig og jeg var bevisst hele prosessen, også når jeg var inni isbjørnen. Jeg kan se og føle nærværet av isbjørnen hos meg nå som jeg er våken også.
Det ser ut til at jeg har fått meg et nytt kraftdyr.
Jeg hadde delfin før og jeg føler også nærværet av det dyret fortsatt.
Har ikke anelse hva egenskapene til isbjørnen er.
Spennende!
Vennlig hilsen Dharma
Anonymous
Grattis

Gjør en reise eller meditasjon til Isbjørnen for å spørre hva den er for deg, da får du det svaret DU skal ha.
GjenopprettetMedlem
Takk!
Har lest litt om isbjørnen og jeg skjønner hvorfor det skjedde.
Det skjedde noen store omveltninger i livet mitt i går som ga meg mye smerte, men på natten før jeg sovnet gav jeg slipp på min store frykt.
Har jeg forstått det riktig når man blir spist så blir man i ett med kvalitetene til dyret?
Dvs at når man har et kraftdyr så er det der for å lære deg å overkomme frykten, menst når man blir spist så har man klart utfordringen...?
Er det riktig?
Anonymous
Det beste er nok å reise til Isbjørnen og spørre hva den gjorde med deg

Kan ligge mange ting i en slik oppspising. Muligens renselse, invielse, eller slik som du sier at man får integrert deler eller hele kraftdyret i seg. Grunnen til at jeg stresser at du selv bør reise og spørre, er at da får du DITT svar, ikke andres. Hele den her veien er bygd opp av egne erfaringer, og det får du bla annet ved å reise og spørre hva det egentlig var som skjedde.
Lykke til