Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I morges etter at jeg hadde kjørt jentungen i barnehagen fikk jeg for meg at jeg skulle kjøre en liten avstikker før jeg dro hjem. Kjørte et par km før jeg fikk øye på en havørn og to måker. Jeg kjørte til sides, stoppet bilen og gikk ut. Kikket etter den nydelige fuglen, som jeg alltid har hatt stor respekt for. Det som så skjedde var at den kom flyvende, og fløy i sirkel 1 1/2 meter over hodet på meg. Et sted i bakhodet tenker jeg at jeg burde tatt fram mobilkamera og foreviget øyeblikket, men jeg sto som fjetret og betraktet fuglen som fløy i sirkler rett over hodet mitt. Det var som om den ville fortelle meg noe, som om det var et bånd mellom oss der og da. Jeg aner ikke hvor lenge vi sto sånn, tiden har en tendens til å forsvinne når man har opplevelser som dette. Har jo sett havørna før, men aldri hatt nærkontakt på den måten der. Etterpå, da den fløy sin vei, ble jeg så rørt og fylt av ærefrykt av hele greia at tårene bare rant og rant. Kjenner hvordan jeg reagerer bare ved å skrive dette, og det er nok grunnen til at "storyen" blir litt hakkete og usammenhengende skrevet. Følte bare for å dele denne, dette var stort  :wub:
GjenopprettetMedlem
dele historien,men ikke energien som er ment for deg.
GjenopprettetMedlem
Oj, for en opplevelse det må ha vært  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
:wub:

:respect:
GjenopprettetMedlem
Ja, og noe av det som gjorde det så spesielt var at dette var like ved en tett trafikert vei. Det føltes som vi var linket sammen der og da. Jeg har jo hatt mine opplevelser med ørna under trommereiser, men dette står i en særstilling :wub:
GjenopprettetMedlem
Du har all grunn til å føle deg beæret!  :respect:

En fantastisk opplevelse!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Ørnen er på vei :P
GjenopprettetMedlem
må bare oppleves.gleder meg på dine vegne.lykkelig start på en fin dag!!!
Anonymous
Først møte i trommereise så kan det manifistere seg i virklighet Gratulerer  :wub:  :respect:
GjenopprettetMedlem
Ørna føler jeg meg både knyttet til og glad i  :wub:  :respect: :wub: Den har vært en god samarbeidspartner på alle måter :wub: