Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hvordan vet man hva som er kraftdyret og hvordan finner man det??
Drømmer ofte om bjørn, men jeg frykter den i drømmene. Er det likevel et kraftdyr og hvordan finne ut av det??
GjenopprettetMedlem
Bjørnen er god den, men den har sin natur  :wub:

Det er utfordringen din. Har du møtt bjørnen i trommereiser? Både i drømmer og t.reiser kan du selv mestre forskjellige situasjoner. Det er sannsynligvis noe i deg selv som må "fordøyes". Hvis bjørnen spiser deg blir du fri. La gå og ikke la frykten stoppe deg. Det er jo tross alt "bare en drøm".  ;)  :lol:
GjenopprettetMedlem
Jeg drømte mye om bjørn før. At jeg var ute i skogen og hadde en sterk sterk angst, fordi jeg visste det var bjørn i nærheten. Men i drømmen var broren min med og han dro meg med innover i skogen.

Møtte den i en trommereise og sto bare og observerte at den brølte seg ferdig. Så roa den seg ned. Fikk møtt angsten på den måten.

For meg handlet det om å ta tilbake kraften. Jeg identifiserte den sinte bjørnen med faren min og han har temperament som søren. Noe som har satt en støkk i meg fra barnsben.

Om den er kraftdyret ditt eller ikke, så har den sikkert noe å lære deg. Prøv å møt den og ikke la deg skremme. Se hva som skjer.
Anonymous
Aldri prøvd trommereise, men har lyst å prøve. Er jo litt nysgjerrig av meg. Så kansje på tide snart.
Bjørnen og av og til bjørnene har ikke spist meg, stort sett bare inngitt frykt på avstand. Men noen ganger angriper den/de og. Får prøve å stå imot neste gang å se hva som skjer :)
GjenopprettetMedlem
Opplevde i en trommereise og møte en isbjørn. Den hoppet over meg og begynte og slite meg i stykker - det var et lite pent syn. Virket nesten som om jeg ikke var velkommen??  Men før jeg var ferdig oppspist var dessverre trommereisa over.  En av de veldig få gangene jeg virkelig har sett noe i en trommereise.  Hadde all slags følelser da jeg kom tilbake... Forvirret mest kanskje.  :exclaim:
Anonymous
Ikke så merkelig at man blir forvirret av sånt kansje, spesielt når man ikke får med seg alt... Har sikkert prøvd igjen etterpå for å finne ut av det?
GjenopprettetMedlem
Gikk ganske lang tid til neste gang man gjorde trommereise, eller forsøk på det..  Men har da opplevd andre dyr.
Isbjørnen har jeg da også sett og den er en av mine kraftdyr.
Opplevde ikke bare forvirrelse etter den gang - også en slags kraft og lettelse... 
Anonymous
Høres ut som jeg må prøve en trommereise ja! Men foreløbig aner jeg ingenting om hvordan det foregår. Får sette meg litt bedre inn i det etterhvert.
Men nå er det på tide å dra på jobb...
Ha en flott dag!
Anonymous
Har lyst å prøve en trommereise og se om jeg blir noe klokere av det...hvordan går jeg frem og hvor får man tak i trommemusikken man trenger??
GjenopprettetMedlem
Om du leser på forumet under: Trommer, tromming og parafernalia,
finner du fremgangsmåten på trommereiser.

Ailo har muligens tromme cd å selge.

Hvis du er nybegynner kan det kanskje være en ide å starte med å delta i en sirkel?
Da vil du få instrukser om hvordan reisen foregår.
GjenopprettetMedlem
Om den er kraftdyret ditt eller ikke, så har den sikkert noe å lære deg. Prøv å møt den og ikke la deg skremme. Se hva som skjer.

Får prøve å stå imot neste gang å se hva som skjer :)

Snu bare rundt på det eller sagt på en annen måte gjør det motsatte - ikke stå i mot - la det skje - og husk på at i drømmer eller trommereiser er det du som kan alt og kan gjøre hva du vil. Det er det stor magi i, som vil virke i livet ditt  :respect:
GjenopprettetMedlem
Jeg har en teknisk utfordring med å sette inn sitater. De to øverste linjene i forrige innlegg er sitater.
Anonymous
Ikke sett noen flere bjørner på en stund...kansje den har gitt opp :P
Men skal prøve å huske ditt råd Svanen
Anonymous
E det den karen =) velkommen
Anonymous
Takk for det Sarah :)