Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Francis [Bot]
Jeg setter meg ned for å meditere.
Jeg er ute i skogen hvor en stor stein står ute i et myrlandskap med mye skog rundt om kring.
Fremme ved steinen prøver jeg komme meg inn under steinen hvor jeg skal ned under den. (aner ikke hvorfor jeg vil ned i jorda under den....?)
Plutselig dukker et rådyr opp, hvor jeg bare ser ansiktet noen sekunder, hvor det forsvinner like fort som det var der....
Så plutselig er det som om steinen deler seg i to for så å skal tre seg ned over hodet mitt... så er alt borte og jeg "våkner" til meg selv igjen.

Er dådyret mitt kraftdyr?
Hvorfor deler den store steine seg i to for så å skal tre seg over hodet mitt??
Anonymous
hmm mine tanker dådyr - kjærlighet, stein - intregrering kan det ha vært en form for manefestasjon i deg,bli i et med ?  kjendte du en form for energi i kroppen ?
du sitter selv med svaret, du vet å jeg vet  ;)
håper flere svarer, det blir lettere å se ting for oss alle, samme om de svar vi får ikke stemmer med vår følelse,  kan det hjelpe oss å se. takk for at du delte    :wub: bast
GjenopprettetMedlem
Jeg synes du skal spørre steinen hva den vil si deg
Francis [Bot]
Noen andre som har en "teori"?
GjenopprettetMedlem
"Noen andre teorier"?

Jeg tror jeg skal være med de svarene du har fått jeg.... Svarene ligger i deg...

:wub:
GjenopprettetMedlem
merkelig. Jeg så også et dådyr her forleden, da jeg mediterte.
Noen som vet mer om hva dyret symboliserer?