Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Igår så ble jeg kjørt hjem av en god venn. Når vi hadde kjørt litt, så fikk jeg noe for meg på veien. Konturer av ett eller annet...
Rett etterpå kom følelsen at jeg måtte si til han som kjørte. Senk farten, vi har ville dyr på veien. Men jeg gjorde ikke det. Tenkte, at det her var vel ingen ting å tenke på. Men hadde også på følelsen av det skjedde ingenting alvorlig på veien heller.
Par hundre meter etterpå...hadde det akkurat passert tre rådyr over veien. Etter det sprang en rev foran bilen våres.
Disse dyrene bedriver ekstremsport på veien når dem tør å utfordre seg selv.
Men det var spesielt. Jeg sa dette til han etterpå, men jeg husket å takke. For da får man oftere hjelp også.
GjenopprettetMedlem
Jeg tenker du har telepatisk kontakt med naturen
sånn at du legger merke til dyras tanker og følelser.
Jeg tenker de er redde langs veien,og sender ut varsel signaler
til alle som kjører bil.
Kan huske selv å ha syklet litt for fort gjennom en skogsvei
og så har jeg fått beskjed fra buskene om å senke farten
for det er mange søte små skapninger som driver å krysser veien
helt i sin egen verden og tempo
og buskene virker som politi-menn,og voktere av dyrenes rettigheter.
trærne og buskene får strenge øyne
når jeg ikke legger merke til annet en min egen iver
etter å komme fram fortest mulig.
Men når jeg tar det med ro og kanksje plystrer på veien
ser trærne på meg med gode øyne,og så ler de av meg
og syns at det er godt å være.

Anonymous
Hei Sara elisabeth
jeg har vært borti noe lignene, 7 rever som sto i veien eller grøfta,de var der for å senke farten i ca 1 mil, til slutt kom en elg midt i veien,det kunne godt riktig ille,måtte stoppe å se på skogens konge,må bare takke revene som fikk min fart senket,det sier litt om hjelpen dyrene kan gi oss. :respect: