GjenopprettetMedlem
Jeg vet at noen bruker dette på sin vandring og for å komme i andre høyere bevissthets tilstander og få beskjeder osv.
Har prøvd, men for meg er det best å bruke salvie og røykelse til utvortes bruk

GjenopprettetMedlem
I remember doing Psilocybin Mushroms once in the sun set of Rocky Mountains making love to my girlfriend. It was a magic moment.
Time and space did not exist in that moment.
Love to you all.
GjenopprettetMedlem
Salvia har blitt en slags ny tøffhetstest i ungdomsmiljøer (der hvor det ikke er resept belagt og lovlig) hvor de overhodet ikke har peiling på hva de driver med. Heldigvis gir ikke Salvia inntrykk som blir sittende i ettertid som f.eks ved sopp bruk, det blir mer som å våkne opp fra et mareritt og at man blir skremt hvis man får en dårlig erfaring. De kunnskapsløse vil heller ikke gjenta bruken etter en dårlig erfaring og misbrukspotensialet finnes derfor ikke.
Selv jeg har ikke vært lengre enn til porten over til det ukjente på Salvia og har en stor respekt for planten og dens virkningen, selv om jeg flere sopp erfaringer bak meg. Men for min del har de få erfaringene jeg har hatt med Salvia vært veldig harmoniske. Jeg har faktisk noen levende planter, men blandene hoper seg fortsatt opp i medisinskuffen min (for å gi en pekepinn på min respekt for planten).
GjenopprettetMedlem
Om man søker etter Salvia Divinorum på youtube så dukker det stortsett kun opp skrytevideoer fra ungdom som ikke har peiling på hva de driver med, så jeg tenkte jeg kunne slenge ut denne linken til dere som er interessert i å lære litt om Salvia og ikke bare se på folk som ligger å ler seg ihjel på golvet. =p
http://www.youtube.com/user/vIsiOnsOfsAlvIa
Har en del erfaring med denne planten selv, og mine opplevelser er ganske så identiske med de som kan sees på de filmene jeg linker til. Om brukt med respekt så kan Salvia Divinorum lære oss masse, er bare så synd at altfor mange røyker det med null respekt og null innsikt i hva det egentlig er for noe. Slik jeg ser det er ikke Salvia ett rusmiddel, det er ett kraftig spirituelt verktøy som bør brukes med dypt respekt. Jeg har selv møtt "henne" ved flere annledninger, og mitt inntrykk er at dette er ikke noe rus, dette er ekte, hun er ekte..
EDIT: Kom over en annen film på youtube som deler mitt syn på denne mystiske planten..
http://www.youtube.com/watch?v=qAKRG2cCqHM