Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
On a cosmic journey through time
i lost my old mind
yet found another one
there
way-way behind.
On that same journey among
greeting faces
and strange ancient walls
There appeared a Totem
of highly detailed ornamental
awe!
I was allowed to travel
up-up ,to the top of the
totem head
A squared face with gaping
mouth and a clear
message to my soul:
What is your dearest wish???
Please heale the world i prayed
back
The face looked pleased
then swallowed my wish
Then i could enter what seemed
hours of intensely beautiful and
breath-taking worlds of
visions
At the end of my journey i was
shown a delightful purple sea-horse
with a message!
Reality is a purple toy!
Anonymous
Er det ikke delte meninger om hva SOMA egentlig var/er? Er det sopp? Eller hva?

Det er jo spesielt for India som de fleste vet.
GjenopprettetMedlem
Just love your words,

and reminded me on a poem i wrote years ago
called The Brain - part 1-10
Hmmm..... think I`m go`na find that
GjenopprettetMedlem
Your my inspiration!
Man of the clear winters moon!
Howler of
ancient wisdom!

Anonymous
blir mer og mer betatt av diktene deres jeg

har egentlig aldri lest eller likt dikt no særlig før, men språket dere bruker og temaene trollbinder meg

GjenopprettetMedlem
Tusen takk for fine svar!

GjenopprettetMedlem
No kan eg altså lage Ayahuasca heime på kjøkkenet,med Peganum Harmala frø og psilocybin-sopp. (analogar for ayahuasca)
Peganumen tar frykten ved rota,og driver den ut av meg,med kraftig spying og svette,så drikk eg sopp-te og kan reisa fryktlaus inn mellom verdnane
Og være med å heale jorda saman med andre sjamanar som har drukke Kraft-te. (eg møtar ofte kjent-folk,telepatiskt,når eg er der)
Det verkar for meg som eit svært telepatisk univers eg bur inni,når eg slår opp dørene på vidt gap,alt er så nære,så følsomt,kommunikasjonen som pågår heile tida mellom oss,ein kjærlighet i universet eg må absorbera,og la småligheten min dø under processen.
Eg fastar heile dagen,og er glad når tida endelig er inne til å drikke heksebrygget,for den er full av kraft,og etter ein god "snaps" med Peganum te
Forsvinner tankane som kretsar seg om mat,og byrjar løyse seg opp i rein undring,og krafta i den,eg skal avgårde.
Eg døyr jo litt,noko forsvinner,og noko "nytt",kjem fram,noko som vil bu i meg,ein bevissthet som ikkje var der før,ein ny måte å sansa på.