Anonymous
Mest mangelfull ang hjernehalvdel? Å ikke ha tilgang eller ta på alvor sin høyre hjernehalvdel som har med det feminine å gjøre. Vi har jo sett i de siste 2000 årene her på jorden hva ensidig tilgang til ventre hjernehalvdel har ført til....voldsom stor distansering av Naturen og hvem vi egentlig er. Det preger generelt vår samfunn. Men det har jo skjedd mye de siste 20 årene på dette med å balansere hjernehalvdelene og dette med åndelig oppvåkning som er synonymt med feminin oppvåkning. Og det handler om å lære av gamle sivilisasjoner som jeg ser det som fulgte gudinne-kraften til det fulle......som i det gamle Egypt,i storhetsperioden til Inkaene,Mayaene,druidene,nord-amerikanske indianere og mange andre kulturer og grupper. Sjamanisme har også noe for seg her helt klart. Og plantelærerene viser også hvor viktig gudinne-kraften er...dypere relasjoner til Moder Jord.....derfor er jeg veldig glad i dem som verktøy,fordi de er med og får oss til å jobbe med balansere feminine(og vekke dem til live)og maskuline sider i vår bevissthet.
Ha tilgang til Tree of Knowledge - som inneholder balansen mellom positivt og negativt er heller ikke dumt å ha.

Det er jo å ha tilgang til selve skapelsen fra Alt som er - her på Jorden. Da får en jo også tilgang til litt av hvert - mye fine organiske biblioteker i de eteriske sfærene her på Jorden. Og det er også det som vil skje fra 2012 og etter det at tilgangen til informasjon om vårt opphav i vår galakse og hvem vi er vil bli kraftig forsterket. Det er som om jordas harddisk er på 10 GB av informasjonsmengde om oss mennesker som vi kan få tilgang til - mens fra 2012 og etter så vil det være 10 doblet...dvs 100 GB.....vanskelig å tenke seg. Men det vil helt klart merkes om man velger å balansere hjernehalvdelene og ikke minst jobber med spirituelle og dimensjons-sfærene i vår bevissthet.
GjenopprettetMedlem
Kven kan seie deg mot angåande å søke balanse?

Det vil me jo alle.
Livet er stundom som eit knirkete ,gammalt sirkus på veg til ein ny,ukjent stad..
Vognkonvoien er full av klovnar som både ler og grin,trapes-artistar med digre plaster på kne og albogar,tilårskomne løver med nedfilte hjørnetenner, levande kanonkuler med sølvglinsande styrthjelmar som ventar på neste salve og linedansarar med vondt i skrittet.
Anonymous
Ja, alle vil det bevisst og ubevisst. Men om man skal balansere så må man også kjenne på de mørke sidene og på smerte,sår,lidelse,tunge ting osv osv og gå igjennom heavy erfaringer. Det skal kjennes på i kroppen,fordøyes,gi lys og kjærlighet,tilgi og gi slipp.....da balanserer man mer automatisk. Finnes oppskrifter for alt - og noen har mer konstruktive oppskrifter i sin mentalkropp enn andre.
Å spille ut alle roller må vi jo ha gjort for å bli et fullkomment menneske. Ofret alt mulig rart til Moder Jord på godt og vondt. Det er verdt det!

GjenopprettetMedlem
Syns dykk skriv mykje opplysande og morsomt,fine gode menneskje.
Eg trur som Tribal Dancer seier,at humoren er ein stor nøkkjel til å balansera kjerne halvdelene
det å finna og sjå humoren i det myrkraste alvor,kan vera som ei lampette av fosforiskt sylv antennt lys
slik snublar ein meir harmonisk gjennom livet,trur eg.
Takk for at eg får skravla på denne fine tråden din Allvis-Melker!

SEO Crawler
Jeg liker best den nordvestlige hjernehalvdelen (

:eusa_liar: )
samt den ene av de som er i hodet...
Gjernehalvdel (= et menneske sugen på giftemål)