Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Har de siste par årene hatt gjentatte drømmer om en spesiell krystall. Hovedfargen er svart, men den har innegrodde tupper av bergkrystall på toppen, som vokser ut av krystallen. Ærlig talt visste jeg ikke om det i det hele tatt fantes noe så "sært" som dette, men slo meg til ro med at hvis det var meningen jeg skulle ha den krystallen så ville den dukke opp. Fredag ettermiddag reiste jeg en tur til Trøndelag, skulle ha en husrens, noen healinger og tromminger der. Noe var det åpenbart som skjedde, for det var første gang jeg skulle tromme for mer enn en og en person om gangen, denne gang var det tre stk som skulle på reise. Da jeg kom hjem på onsdag, etter å ha hatt TV-fri og tilnærmet internettfri skulle jeg sjekke om det var kommet mail til meg. Der, blant all "reklamen" var det mail fra en venninne av meg, som er like interressert i krystaller som meg (eller mer), med en link til en krystall på ebay som hun ville jeg skulle se på. DER VAR DEN!!! Krystallen som jeg hadde drømt så mye om. Som jeg hadde fått beskjed om at jeg skulle ha, for jeg trenger den til en jobb. Hva den jobben går ut på har jeg ikke peiling på ennå, men det kommer når tiden er moden.
Det er ikke ofte jeg skriver om mine saker og mine verktøy på nett, av en eller annen grunn foretrekker jeg å holde de for meg selv. Mulig har det med energier å gjøre, jeg vet ikke, men denne er det altså greit å vise fram og skrive om. Kanskje kan det bidra til at andre også begynner å stole på det de tar inn. For jeg merker meg at de beskjeder jeg får inn nå er både temmelig konkrete, og de stemmer. Det er ting som kan stoles på Tvileren har vært en sterk motstander i mitt sinn, har hatt kamper med han både titt og ofte. Men nå er han på tilbaketog, og takk og lov for det Har takket han for følget, og sagt fra at jeg nå ikke trenger han mer.
http://host.jwcinc.net/2298484778/n02/AODZCC17008-3.jpg
Og sånn ser altså krystallen ut, som jeg har drømt om Gleder meg til den dukker opp i postkassa mi
GjenopprettetMedlem
Røykkvarts, regnes for å være en sjamansten. Har en slik en som er helt sort. Den jorder og jobber på det fysiske, helt inn i mørket...der hvor sjamaner skal gå. Fikk den en gang av en venn som så at jeg trang å jorde meg i en spes situasjon. I løpet av en halvtime med den så landa jeg noen hakk.
Artig tupp du har på den der
GjenopprettetMedlem
Har en helt sort dobbeltspiss fra før ja, som jeg fikk i gave, stor kraft i røykkvartsen. Har brukt å kjøpe inn små røykkvarts som jeg har gitt i gave til de jeg føler trenger det Forøvrig var også røykkvarts første steinen jeg noen sinne kjøpte, sammen med bergkrystall Visste ikke at det var en sjamanstein, trodde alle steiner var sjamansteiner jeg, i og med at man kommuniserer med dem. Kanskje er det jeg som er litt mer glad i stein enn gjennomsnittet, men jeg har altså vært borti såkalt "gråstein" med stor kraft. Har en i lomma mi nå, en som min datter plukket til meg Ligger masse kjærlighet i de steinene hun plukker til meg, og jeg begynner å få en betydelig samling etter hvert. For jeg tar selvfølgelig vare på de, alle som en 8)
GjenopprettetMedlem
<t>For en nydelig stein du
og for en praktfull måte den kom på
er STEINEGAL selv og jeg dirre av glede over din fortelling og dens glød :eusa_dance:</t>
GjenopprettetMedlem
<t>8) Røykkvarts gir å lærer om indre balanse.
Har brukt den selv i en periode med godt resultat.
På bildet av den steinen du la ut,ser eg eit bilde av en stor fugl,kanskje ørn
og det ser ut som om den har to kuler,bryster,eller kanskje sine egne øyne i klørne.
På ryggen av fuglen ser eg en åpning der det kommer magisk lys inn.
Lykke til med steinen.</t>
GjenopprettetMedlem
<t>ja lykke til med krystallen, som har funnet deg :wub:
klem bast</t>
GjenopprettetMedlem
På bildet av den steinen du la ut,ser eg eit bilde av en stor fugl,kanskje ørn
og det ser ut som om den har to kuler,bryster,eller kanskje sine egne øyne i klørne.
På ryggen av fuglen ser eg en åpning der det kommer magisk lys inn.
Lykke til med steinen.
Takker for det ja Og jeg ser også ørna, i tillegg til en del andre ting
ja lykke til med krystallen, som har funnet deg :wub:
klem bast
Tusen takk
GjenopprettetMedlem
Da har krystallen ankommet, og jeg har fått en sjanse til å teste den ut en stund. Den er virkelig spesiell, har aldri hatt "kloa" i noe liknende. Bærer den på meg, for virkelig å kjenne på krafta i den. Har også tatt en reise inn i den, en spennende og lærerik opplevelse Hva den skal brukes til er jeg ikke helt klar over ennå, men det kommer når det kommer. Må bare si at bildene ikke engang kan begynne å uttrykke skjønnheten i denne krystallen. For det første så er den ikke så mørk som bildet antyder. For det andre så har den regnbuer i seg. Den er rett og slett bare VAKKER, og da ikke bare av utseende, men også av energi. Og ja, jeg er klar over at jeg skryter 8)