Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
God fredags kveld alle mine godeste venner  :wub:

I går kveld holdt jeg i min bergkrystall å ba om renselse.....
Hendene ble kokende varme, mens jeg følte berøring over hele kroppen...
Det sprøeste var mine nesevinger som vibrerte frem og tilbake, sterk opplevelse!
Gløttet rundt meg og så energi/ bevegelser i luften.....
Følte en utrolig ro og healing som foregikk 40 min før jeg la fra meg stenen og sovnet....

Sitringene/ energistrømningene jeg følte med stenen var utrolige...
Ikke minst pulseringen fra den i hånda mi.....

Aldri opplevd en så sterk healing via krystall før....
La den også på pannen, følte så utrolig mye!....

Men i løp av denne natten fikk jeg en nifs drøm, som
jeg også delte med dere under drømmeposten....
Kan stenen ha åpnet opp for denne drømmen?

Lys & kraft  :wub:
GjenopprettetMedlem
Bergkrystallen er en av mine favorittsteiner, har ymse eksemplarer i min samling, alt fra råkrystaller til kuler, så spennvidden er stor  :wub: Det sies om bergkrystallen at den virker på alle chakra og healer overalt, det forteller litt om hvilken kraft denne krystallen innehar. Når det gjelder drømmen din, så har jeg ikke lest tråden din ennå, men skal gå og gjøre det straks ;) Men healingen du fikk av bergkrystallen kan ha gjort deg åpen for å jobbe med disse tingene, så det er mulig den har satt igang en prosess som fortsatte å jobbe i drømmene dine. Mulig det ble klønete forklart dette her, men måtte jo svare når det var snakk om yndlingskrystallen min  :wub:
Anonymous
Jeg har en bergkrystall som jeg bærer som  smykke rundt halsen. Etter at jeg gikk over å bruke den fra rosenkvarts merket jeg stor forskjell. En stor kraftig varm og god energi som brer meg. Jeg greier ikke å bruke noe annet enn denne steinen. For dens fantastiske virking er healende på alt mulig.
GjenopprettetMedlem

Åhhh.... :wub:

Skal rense min kjære bergkrystall med en gang å bære den i lommen!!!

Utrolige pulseriner fra den ja :)

Har jo så mange krystaller som omringer meg i hjemmet..
Plassert dem etter retninger m.m
Men har ikke viet dem mer tid...
Så kanskje dette er det nye for meg på ferden.....

Fikk en plutselig mail fra en jeg ikke en gang kjenner via facebook tidligere....
han heter: Geoffrey Keyte...Han har senter & skrevet flere bøker om krystall healing...

Han sa krystallene ropte på meg uten å vite hvem jeg er :)
Så det som ett tegn da, så tror mine nusselige krystaller virkelig skal få
mer oppmerksomhet fra nå av :)

Tusen takk! for svar :) greatful! Love, light & crystal blessings ;)

GjenopprettetMedlem
Hei, PRANA  :wub:

Jeg fikk en gang en flott bergkrystall av en bonde som driver bio-dynamisk jordbruk på den første og eldste bio-dynamiske gården i Norge. Denne krystallen har jeg på nattbordet mitt. Jeg renser den med jevne mellomrom på spesielle steder ute i naturen. Den gir meg en spesiell og stor følelse av styrke, glede og pågangsmot.

Flere ganger har jeg observert drømmene mine som får impulser fra naturen gjennom steinen til meg - i mitt indre. Jeg tror absolutt at bergkrystallen kan åpne opp også for nifse drømmer. Men det er jo også meningen - at en ikke skal bære på skjulte stengsler, men åpne opp.. Da må en nødvendigvis få løst opp knuter og komme seg ut av garnet deilig og lettende glede  :wub:

Hilsen Svanen