Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Ugla glipper med øynene, kaster munnkurven, flakser litt med vingene og flyr en runde for å hilse på sjamanspirene her inne.

Jeg har vært medlem her nesten siden starten, men har nå holdt nebbet lukket i to år, inntil i dag. Nå er ikke den kvite ugla kjent for å prate veldig mye, men det får kanskje være grenser, når man er litt menneske også..

Jeg lukka i sin tid nebbet fordi jeg syns "diskusjoner" der bare en mening var tillatt var lite givende. Det gjaldt spesielt et tema som da var veldig i vinden. I ettertid har det bare blitt sånn at jeg har fortsatt å tie stille. Har alltid spurt meg selv om det jeg har tenkt å si er så viktig at det må sies, og det er det jo sjelden, så jeg har bare latt være. Det har vært mange diskusjoner der jeg har hatt lyst til å si noe, men da ble det så dumt å plutselig dukke opp midt i en diskusjon liksom, så jeg lot være.

Men hele tida har jeg vært her, og lest. Det blir litt merkelig, for jeg føler på en måte at jeg kjenner mange av dere etter all den tida, men så er det jo ingen som kjenner meg.

Selv om jeg ikke er ny vil jeg derfor nå hilse på alle på nytt, og presentere meg litt.
Jeg heter Laila, er 42 år og bor i Nordland. Gift og har to unger. Jobber som journalist, som sekretær og som redaktør. Kan litt om mye såkalt alternativt, men ikke mye om noenting. Har vært på kurs med Ailo for en del år siden også. Og driver litt med EFT, Bachs blomstermedisin og akupunktur2000 i tillegg til interessen for sjamanisme. Etter et kurs med White Cougar for et par år siden gikk jeg inn i en slags dvale, og har hatt pause fra sjamanismen og det alternative på en måte. Men nå begynner jeg visst å våkne litt til live igjen.

Så, - hei alle sammen!
GjenopprettetMedlem
Hej Laila  :D

Jag läste också under 1½ år, innan jag registrerade mig 2006.
Det kändes lika för mig; som om jag kände alla... men ingen kände mig.

Välkommen ut!
GjenopprettetMedlem
Hyggelig at du har åpna nebbet, og begynt å snakke nå!

Men er det ikke egentlig akkurat det samme du gjorde, som ugla gjør? Den er så stille at den ikke kan høres, og har en fantastisk sterk hørsel når den går på jakt. Sitter og lytter og vurderer, frem til det nøyaktige rette øyeblikk. Og så bruker den stemmen i andre situasjoner, når den syns det er greit!

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Hei, fint å se deg! :) jeg husker deg godt, og er glad for at du velger å åpne nebbet. Fint å kunne si velkommen til deg.  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Koselig å ha deg tilbake  :)
psbot [Picsearch]
hei og hopp
nu ble æ gla
endelig dukker  noen "gamle" diskusjonsfeller opp igjen :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Takk skal dåkker ha!
Så hyggelig at noen husker meg enda, da er jeg ikke så fremmed her inne likevel.
GjenopprettetMedlem
Ååå, velkommen tilbake  :wub: Jeg husker deg, men har skiftet nick siden sist. Gikk før under nicket Alias, men fant ut at jeg ikke lenger ville være et alter ego av meg selv :innocent2: Og jeg har også begynt å åpne nebbet litt mer her inne :innocent2: Å skifte nick var visst det som skulle til  :innocent2: :P
GjenopprettetMedlem
Holder meg til mitt gode, gamle navn, jeg. Mitt gamle uglehode blir en smule forvirra av at folk driver og skifter navn. Klarer ikke helt å henge med.  ::)
GjenopprettetMedlem
Det kan nok være forvirrende, det forstår jeg. Jeg har skifta flere ganger. ::) Kanskje du husker meg som Sister Drum eller
Perle, eller Lazy.  ;)
GjenopprettetMedlem
heia  :w00t: har lurt på kor dissa gamle har blitt ta men skjønne det no

gamle i nye klær hehe
GjenopprettetMedlem
Du trudde vel ikke de var havna på gamlehjemmet?
:lol:
GjenopprettetMedlem
Halla på ræ:-) Huff har vist den effekten på kvinnfolk, de bare sovner hehe