SEO Crawler
Jeg slenger på en klem jeg og!
(Vakre ord, teleterkji. Medisin i bokstavform)

GjenopprettetMedlem
Det var mykje på ein gong,dette,Inger Lise.
Men du ligg jo slettest ikkje nede,men bestyrer i grunnen segla, på livsskuta di.
Benytt deg av alle gode vindar du kan få,og ikkje bli redd om du må heise kjære anker, for ei stund.

GjenopprettetMedlem
Jeg slutter meg til alle de andre. Både når det gjelder gruppeklem og gode tanker.

Anonymous

GjenopprettetMedlem
Godmorgen Inger Lise!
Da jeg leste din presentasjon isted ble jeg "helt forfæra", så følger jeg bare mitt hjerte og skriver noen ord en stille morgenstund her jeg sitter med kaffen foran ovnen og pc'n. Jeg fikk lyst til å si deg - spørre deg - minne deg på et par ting, og ordene jeg sier er skrevet i kjærlighet og ikke ment som noe annet.
Jeg har savnet deg her inne i vinter - sett at du har vært på andre fora, og tenkt at du har nok for mye å gjøre til å være her hos oss. Fra første stund har jeg likt deg, og hatt stor respekt for deg gjennom ordene du har skrevet og jobben du gjør som moderator. Via ordene dine har jeg jo fått en lite glimt av din hverdag det siste året - spesielt i fjor vinter da jeg var mest aktiv her inne, så jeg vet jo at du både tror på og praktiserer sjamanisme i hverdagen. Ingen hemmelighet akkurat at også jeg gjør det, og på bakgrunn av vår felles interesse, kunnskaper og visdom har jeg lyst til å minne deg på følgende :
All sykdom har en årsak. Dette vet du - og det gjelder også deg. En mulig ADHD-diagnose/personlighetsforstyrrelse og diabetes. Hva er grunnen? Hvorfor får du - som sjel - disse symptomene? Tankens kraft er stor - dette vet du også, og ved å skrive dette innlegget har du manifistert for hele universet at du er syk og din sønn likeså. Hvorfor bare godtar du hva BUP og fastlegen sier når du selv sitter på kunnskapen som kan løse og frigi all sykdom - all negativitet for evig tid for både deg og dine barn? Og hva med motarbeidingen i.f.t. til ex'n og familie? Du vet at alt er energi. Du må sende lys og kjærlighet!
Du må praktisere kunnskapen og visdommen du sitter på og ikke la deg slå i bakken av negativ energi! Ikke manifister sykdom! Ikke godta! Ta et "par grep" - gjør noe med det. Selv. Ikke via DPS, men via hjelperne dine, kraftdyra dine, din sjel og din ånd. Du må finne ut hva grunnen er til at du har valgt denne inkarnasjonen. Hva er din sjelekontrakt?
Ta vare på deg selv Inger Lise - du er verdt det!
Med all min kjærlighet.
http://www.youtube.com/watch?v=LTJdf7zm ... re=related
Stoor klem
May-Britt
GjenopprettetMedlem
Klem til deg Inger Lise!
(Jag sender en PM)GjenopprettetMedlem
Det tok lang tid før jeg klarte å kommentere presentasjonen din Inger Lise
Og jeg vil bare si dette
Mens månen vandrer
over mørk himmel
og uglene svever i luften
med spørsmål om hvor og hvorfor
og hvordan
Ser vi små opp mot skyene
Og føler himmelen over mitt hode
Og føttene mine på jorden
Vi løfter vår stemme høyt
Og kaller på bjørnene
som vandrer på himmelen
og befaler svar
Som finner oss alle
Som finner ingen
Med himmelen som hatt
og trær som støtte
er vi kallet
til å leve
som mennesker
psbot [Picsearch]
æ e gla i deg
og ønsker deg alt godt i verden
du e der
når man trenger hjelp
du e der når man trenger en venn
du e alltid der
å nu skal æ være her
for deg
alltid
stor klem
GjenopprettetMedlem
Sterkt å lese om hvordan du har det, Inger Lise
Det er ikke noe som er så utfordrende, som det å være mor til barn med spesielle behov,
og å være å alene om ansvaret.
At du ber om hjelp er ikke tegn på svakhet, men på stort mot.
Lykke til videre i livet, og med valgene dine.
Klem
GjenopprettetMedlem
Takk Inger Lise, for at du deler av deg selv.
Midt i Tornadoen er det stille -
søk inn i din stillhet -
hør bruset av energien rundt deg -
når tiden er inne -
vikler du deg ut!
Tenker på deg!
Kjærlighet fra moskus
GjenopprettetMedlem
"Hexedoktor":
Via ordene dine har jeg jo fått en lite glimt av din hverdag det siste året - spesielt i fjor vinter da jeg var mest aktiv her inne, så jeg vet jo at du både tror på og praktiserer sjamanisme i hverdagen. Ingen hemmelighet akkurat at også jeg gjør det, og på bakgrunn av vår felles interesse, kunnskaper og visdom har jeg lyst til å minne deg på følgende :
All sykdom har en årsak. Dette vet du - og det gjelder også deg. En mulig ADHD-diagnose/personlighetsforstyrrelse og diabetes. Hva er grunnen? Hvorfor får du - som sjel - disse symptomene? Tankens kraft er stor - dette vet du også, og ved å skrive dette innlegget har du manifistert for hele universet at du er syk og din sønn likeså. Hvorfor bare godtar du hva BUP og fastlegen sier når du selv sitter på kunnskapen som kan løse og frigi all sykdom - all negativitet for evig tid for både deg og dine barn? Og hva med motarbeidingen i.f.t. til ex'n og familie? Du vet at alt er energi. Du må sende lys og kjærlighet! 
Du må praktisere kunnskapen og visdommen du sitter på og ikke la deg slå i bakken av negativ energi! Ikke manifister sykdom! Ikke godta! Ta et "par grep" - gjør noe med det. Selv. Ikke via DPS, men via hjelperne dine, kraftdyra dine, din sjel og din ånd. Du må finne ut hva grunnen er til at du har valgt denne inkarnasjonen. Hva er din sjelekontrakt?
Jeg er enig i alt dette, men vet også at når man er på felgen etter langvarig psykologisk stress (noe som det ser ut til å være her) er det ikke så lett å reise seg for seg selv og utføre noe som helst. Når man såvidt klarer å puste og slepe seg på badet, er det ikke mulig å få til å hjelpe seg selv. Man må rett og slett legge det i andres hender en tid og får hjelp til å be om at det rette skjer. Over lang tid med psykologisk stress, slites man så innmari at man til slutt ikke klarer å tenke en enkel tanke uten at det blir totalt kaos i hodet. Ingen løsninger kommer som man klarer å gjennomføre selv.
Jada, vi må sende lys og kjærlighet, men av og til holder lyset på å slokne og kjærligheten føles helt fraværende. And we need desperatly help.
Denne stien er vanvittig tøff og hard, men ett sted er det også for å lære noe....
Å sette grenser, kan være hardt. Å tåle reaksjonene kan være enda hardere, og man må ta i bruk sin største kjærlighet og be, om at når tiden er moden så forstår de som skal, hvorfor. Før den tid ser det ikke ut som om det er noen vits i å prate for mye. Den som ikke ser eller ikke forstår, kan man bare be for, ta med i egne sjelereiser og klarne sin egen kraft i forold til de. Kanskje er det, som vi ser i barnas spill, oppgaver og koder som skal løses for at verden kan bli synlig og klar?
Som moskus sier det: Når tiden er inne - vikler du deg ut!

GjenopprettetMedlem
En LØVE brøler en gang i mellom, men som oftest maler den. Gå å gi meg en klem i alabast,
du/jeg trenger det

Gå til vannet, og kast en stein eller ti kanskje 100. Legg i dem dine ønsker for året, og dine sorger for fjoråret. i de stener du kaster, dine følelser av sinne

, og dine følelser av glede
I tidligere innlegg til din "historie" har en heksedoktor gitt deg gode råd med hensyn til hva D U kan gjøre.

De metoder du bruker på og for andre ved dine utallige trommereiser og din innsikt, bør kunne gi deg en utsikt til hva du ønsker av livet. HUSK FEELING ER HEALING, og jeg føler med deg. Jeg gir deg et vink

husk gi meg et...
Hilsen svein
ps. har kjøpt inn noen spennende trommer til butikken.

http://[/img][/img] vi seeeeees
GjenopprettetMedlem
INGER LISE !!!!!!!!GjenopprettetMedlem
Jeg vil bare si til dere som prater om lys og kjærlighet og alt dette her og ber Inger Lise ta grep:
Det er akkurat det hun gjør. Hun tar grep.
Av og til er det riktig å ta et skritt ut av siyuasjonen, hente krefter og kraft, for så å gå inn igjen.
Det er vanskelig å hvile når man sloss.
Og hvis kampen blir livet, blir livet borte.
Kjærligheten trenger av og til ro, for så å vokse.
Du har all min støtte bjørnesøster!
GjenopprettetMedlem
"Hjortedanser":
Jeg vil bare si til dere som prater om lys og kjærlighet og alt dette her og ber Inger Lise ta grep:
Det er akkurat det hun gjør. Hun tar grep.
Av og til er det riktig å ta et skritt ut av siyuasjonen, hente krefter og kraft, for så å gå inn igjen.
Det er vanskelig å hvile når man sloss.
Og hvis kampen blir livet, blir livet borte.
Kjærligheten trenger av og til ro, for så å vokse.
Du har all min støtte bjørnesøster!
Er så hjertens enig med deg du som danser med Hjorter.
Min støtte er også hos deg min gode venn og søster
RITA
GjenopprettetMedlem
Inger Lise -jeg tenker på deg!
Hjortedanser, den kloke unge mann fikk sagt det så fantastisk fint.
Jeg håper inderlig du får all den hvile og støtte du trenger.
Samt krefter til å gjennomføre alt du trenger til det beste.
Alle gode krefter være med deg!

GjenopprettetMedlem
Kjære skjønne deg....
Har ikke vært her på en tid.... Nå måtte jeg bare....
Dette var sterkt! Du som alltid er der for andre... Nå må du være alt du kan for deg selv!
Og håper indelig du får den støtte du trenger. Jeg sender deg de aller beste kjærlige tanker, Inger Lise.
Det kan bare bli bedre!
Jeg er der om du trenger meg.
ØNSKER DEG ALT GODT, du skjønne sjel! Glad i deg!

Anonymous
For å legge inn litt humor inger Lise en vits
jeg har gått til tre psykologer !
det var kun en jeg kunne hjelpe

klem Bast.
GjenopprettetMedlem
Hei Inger Lise,
Det er stort av deg å være så åpen, bare det er helbredelse i seg selv

Rådet om å skrive seg ut av situasjonen er det beste som finnes.
Ønsker deg lykke til og all den styrke som kan sendes deg via tanker.
Klem
GjenopprettetMedlem
Hej Inger Lise!
När jag tänker på dig, så ser jag hur du sitter i en stol, och strålar som en sol!
Jag önskar dig all framgång på den vägen du vandrar! Ordens kraft är stor!
kram Mathias
GjenopprettetMedlem
Kjære venn, kjære Inger Lise
jeg har tent et lys for deg nå
det brenner som kjærlighetens, evigvarende ild
varme tanker til deg
på din ferd
hilsen Siri
AdsBot [Google]
Jeg tenker mye på deg. Ble ganske satt ut av alt det du har måtte møte..
Jeg har søkt etter et lite magisk ord, som kunne ha tryllet bort litt av smerten
så løven igjen sto rank der ute.. men ordene mine sto der som tomme statuer..
ånden var stille.. helt, helt stille
for løven trenger ro for å høre sin indre stemme..
GjenopprettetMedlem
Takk venner
"Hansmathias":
När jag tänker på dig, så ser jag hur du sitter i en stol, och strålar som en sol!
Ja!
Fokus, konsentrasjon og intensjon.
Takk