Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Endelig tok jeg vett til meg og registrerte meg her og gitt.
Ikke dårlig.
Jah, litt om meg.
Jeg er da en gutt, på 24 som bor i Gjøvik, og har lenge gått på den stien jeg går på.
(Jeg kaller meg selv gutt, da jeg ikke synes jeg er gammel nok til å kalle meg mann, men hvor går den grensen egentlig? Det begynner å se litt rart ut. Gutt, og 24 år.. Nuhvel.)
Den stien jeg går på, er en samling av mange stier, fra steder rundt omkring på jorden.
En vei bakover fører til peru, en annen til amazonas jungelen. Flere fører til steder rundt omkring i tibet, india og russland. Ett par fører til Australia og Sør-Asia. Og det går også stier til Nord-Amerika, Canada, Grønnland, Island og rundt omkring i Norge/Sverige/Finnland.
Dette er steder hvor jeg har hentet inspirasjon fra, for å skape min egen retning, noe jeg da har klart.
Jeg er en mesabærer hvor jeg har medisinsteiner, jeg bruker tollekniven til mye og mangt, både rett og vrangt.
Har en rasle jeg synger med, og runer jeg ser med.
Teknikker fra fjern og nær som brukes til ting og tang, rundt omkring.
Eneste hinderet som står mellom meg og drømmen, er mot nok til å hoppe fra kanten av stupet, for å la ørnen fange meg i sine klør.
Eller med enklere ord.
Noen som vet hvordan en skal få mot nok til å gå inn i rollen som sjaman på heltid?
Så, jah. Hei! Og god dag til alle sammen her inne.

Er det noe noen lurer på, så er det bare å spørre.

Anonymous
Hei aarya

Velkommen til deg. Jeg lurer på en ting som du nevnte, hva er en mesabærer?
GjenopprettetMedlem
Hei aarya
Velkommen til debattsonen.
Inger Lise.
W3 [Sitesearch]
vær hilset og velkommen

GjenopprettetMedlem
Hihihi... Jah, jeg burde vel kanskje ha forklart den litt bedre.
Kan ikke gå rundt og tro at alle har lest de samme bøkene som meg..

Hoka hey!
En mesa, er da en ting jeg har hentet fra peru. Mer bestemt quechua folket. (Etterkommerne etter inkaene.)
Mesa er vel ett spansk ord, tror jeg. Og det betyr vel sånn rent oversatt, alter.
En mesa er lagd av stoff, og da som regel ull. (Min mesa har jeg da strikket selv.)
Ett alter er jo delt opp i forskjellige deler, og da også en mesa. Nord, sør, øst og vest.
I mesa'en så har jeg forskjellige ting som jeg har funnet eller lagd, og som har betydning for meg.
Hmmm, dette ble kanskje ikke så godt forklart.. Så om det er noe mer, så får dere bare spørre.

Anonymous
Synes du forklarer veldig godt, takk for svaret.

GjenopprettetMedlem
Velkommen Mesabærer - dette høres flott ut
UlveMor
GjenopprettetMedlem

GjenopprettetMedlem
Hei på deg
Jeg er også en mesabærer. Kjempefint at det er flere her. Sjaman på heltid.... Det er bare å begynne. Tankens kraft.... den er sterk..
GjenopprettetMedlem
Velkommen !!!
En god venn av meg sa
"Bare si til universet at du er klar og ta imot det som kommer"
Et godt råd spør du meg

Dessuten har du mange som driver med sjamanisme i ditt nærmiljø, bla brukere av dette forum
feks. Alabast og Marie
Klem fra Elin

GjenopprettetMedlem
UlveMor da.. Må ikke bygge oppunder egoet mitt.. :icon_razz:

:lol:
Takker og bukker for at dere tar imot meg. :)
Maye: Jeg skulle ønske at jeg da hadde tankens kraft. Men det virker som om tankene mine ikke har nok kraft.
Kanskje jeg må koke litt kraftsuppe? :beer:
Dimi: Om du sender meg en pm, så kan vi snakke litt nærmere kanskje?
Ellers, en stor takk til Kolibri, alabast og nnnnnzzz for at dere ønsker meg velkommen.
Stridshjelp: Skal jeg ta smilet som ett kompliment? Eller ypper du til juling? ;D
Twisted: Takker og bukker.
Joda, jeg har tatt imot det universet har sendt meg, både godt og vondt. Men det å ta skrittet fullt ut, og inn i lyset hvor alle kan se meg.. Tja, det er hakket verre.
Og jeg som hadde følelsen av at området rundt omkring mjøsa var like spirituelt som en tresko?
Namastè alle sammen.

GjenopprettetMedlem
Jeg smilte fordi du hadde så mange morsomme uttrykk, og virker så glad og blid! Ypper altså ikke til juling!
Ailo har forresten sagt noe om å late som frem til man har lært seg ting - noen som husker hvordan det uttryket var?
Stridshjelp
GjenopprettetMedlem

Vist kan du bruke tankens kraft. Prøv å manifister det du vil ha... på høyeste og beste måte.
Jeg fikk meg litt av en overaskelse

Jeg jobbet stort sett med familie og venner. Nå får jeg klienter som jeg bare kunne drømme om

Prøv da vel.. det var ikke farlig i det hele tatt

GjenopprettetMedlem
"Stridshjelp":
Ailo har forresten sagt noe om å late som frem til man har lært seg ting - noen som husker hvordan det uttryket var?
Det var "Fake it til you make it."

Anonymous
Jeg tror litt på at ting "baller" naturlig på seg etter hvert som man er klar for det. Folk som trenger din hjelp trekkes til deg, eller motsatt.
Og har du ikke riktig, motet, - så er du kanskje ikke riktig klar? Ikke vet jeg :-) Lykke til i alle fall!
Og, - hyggelig å hilse på deg!

GjenopprettetMedlem
Hallo alle dere på denne siden
Jeg tenkte at jeg skulle presentere meg, som seg hør og bør når man kommer på besøk til andre. men jeg er så usikker på om jeg fant fram til rette presentasjonsside, så jeg vil ikke legge så mye i presentasjonen foreløpig. Annet enn at jeg er en ung, moden søkende kvinne som tror jeg har funnet ei interessant nettside med likesinnede. Spesielt nysgjerrig er jeg på åndelige krefter, og tar gjerne i mot anbefalinger fra dere viderekommende om både det ene og det andre. Bøker, eller musikk dere vil anbefale. Kurs?
Hiilsen langhår
GjenopprettetMedlem
Hei langhår
Hvis du vil skrive din egen presentasjon, går du bare inn på siden "presenter deg selv". Der finner du en knapp nederst på siden der det står "nytt emne". Trykk på den og du er i gang
Inger Lise
Anonymous
Litt sent, men bättre sent än aldrig: välkommen hit!
http://www.cheesebuerger.de/smiliegener ... 62/306.png[/img]
GjenopprettetMedlem
Velkommen skal du være

lykke til med reisen din videre,er så vidt i gang med min egen hehe
GjenopprettetMedlem
Heii aarya.
Ønsker deg velkommen hit,Unge---Mann.
Fra Tara

GjenopprettetMedlem
the key to all methaphysical phenomena (mind,soul etc.)
is wrapped up in our needs.
welcome to the universe!!
GjenopprettetMedlem
Hei aarya.
Bare en tanke, når du kaster deg utfor stupet...fly
som ørnen....sitter du i klørne sitter du fast...kanskje..
Inger Lise

GjenopprettetMedlem
Hmmm.. Tjo.. Om jeg sitter i klørne så kan jeg jo og sitte fast.
Men jeg hadde følt meg tryggere med en kjempestor ørn over meg, enn om jeg hadde ingenting over meg, og masse luft under meg..
Skjønt, jeg hadde vel ikke følt meg helt bra om jeg satt i klørne på en stor ørn heller..
Og... For å kaste meg utfor ett stup, så tror jeg heller ikke at jeg har det helt bra... Hmmm...
Blir bare verre og verre dette...

Francis [Bot]
Velkommen skal du være!