Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Ja jeg tenkte jeg skulle presentere meg

Takk til Alabast som rettleder meg.
:icon_biggrin:
Jeg er ei dame/jente som er opptatt av åndelige krefter, uten å være religiøs. Jeg er lekende og søkende, og denne nettsiden ser veldig spennende ut! Veldig innholdsrik og profft laget.
Jeg er veldig opptatt av kraften som jeg opplever når jeg bruker naturen, det er nesten som om alt blir mere "riktig" der ute. Dette er kanskje noe som bymennesker ikke forstår.
Ellers vil jeg nevne at jeg har lyst til å lære mer om sjamanisme og kraftdyr. Finnes det flere hjelpsomme mennesker her slik som jeg har inntrykk av (Alabast har nettopp hjulpet meg), så ønsker jeg å få anbefalt spennende bøker innenfor dette feltet, og gjerne new age musikk.

Langhår
Anonymous
Hei langhår :)
Velkommen til deg.
GjenopprettetMedlem
Vær velkommen LangHår  :wub:

UlveMor
FAST Enterprise [Crawler]
hei Langhår!
Velkommen skal du være. Her inne får du sikkert mye inspirasjon og hjelp.
Kristine
GjenopprettetMedlem
Hei igjen, langhår. og velkommen hit! :)

Når du spør om bøker...det er jo en bok som igrunnen er helt innlysende å anbefale. Sjamansonen av Ailo Gaup ;D  Du kan bestille den herfra (forsiden på sjamansonen), der står det masse om sjamanisme.

Når det gjelder kurs og sånt, kommer det litt an på hvor i landet du bor. Det vanligste kanskje er å ta et kurs i trommereising først (tror jeg). Da får du også treffe kraftdyr og åndelige hjelpere, så det blir liksom en innføring i det også :)

Hilsen Inger Lise.
GjenopprettetMedlem
Velkommen langhår!

Det er flere dagers lesestoff på denne sida, så der finner du enormt mye interessant! Når jeg var ny på sjamansonen, begynte jeg bakerst i alle temaene og leste meg fremover til nåtida. Det er lagt ut mye om kraftdyr og bøker og new age -musikk, så det fins svar på noen av dine spørsmål her.. Det kommer nok mer også etterhvert.

Hilsen Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Hei, og Velkommen  :biggrin:

Jo, flere vi er sammmen......trallalaalllllaaaaaaaaaaaa
Her er det mye informasjon og mange muligheter.
Om du er på utkikk etter en sjaman som kan hjelpe deg med ditt arbeid med naturkrefter kan jeg anbefale
Christer Ellingsen. Christer bor på Vestlandet og er du interessert i telefonummeret hans kan du skrive en direkte mail til meg.

Klem fra Elin
GjenopprettetMedlem
Hallo Langhår

Velkommen til denne siden. Du kommer til å nett-treffe mange interessante mennesker her, og mange har både erfaring og kunnskap. Bare spør i vei så får du nok svar. Ellers vil du se at mye av det du lurer på, er mange andre også opptatte av - og mange interessante spørsmål er allerede stillt  og besvart. Les og lær og ha en trivelig dag! :icon_biggrin:

Vinge
GjenopprettetMedlem
Velkommen Langhår

Jeg er også ny her, synes dette er spennende - så velkommen

Pernille
GjenopprettetMedlem
Tusen takk

Tusen takk til dere alle!!
Nå føler jeg meg virkelig godt tatt i mot.
Så snille dere er. :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Anonymous
Välkommen hit!
W3 [Sitesearch]
velkommen  :)
godt å se at du fant fram  :wub:

hilsen en med ikkje fult så langt hår :lol:
GjenopprettetMedlem
Velkommen :)
GjenopprettetMedlem
Hei Langhår.
Ønsker deg velkommen.
Fra Tara ;D
GjenopprettetMedlem
fint hva du sa om naturen
man får kontakten med sannheten i naturen,
og denne sannheten virker som den kraftigste medisin.
velkommen til zonen!
Francis [Bot]
velkommen velkommen!!  :icon_biggrin: