Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle.
Jeg har lest litt på disse sidene en stund allerede. Mye spennende!
Min vei gjennom livet har sålangt handlet om "de store spørsmål og erfaringer." Mye av min tid er jeg i stillhet, lyttende. Andre deler av tiden lever jeg gjennom dans, maling, noe sang, møter med venner, og en ganske vanlig jobb innen film/ underholdning.
Jeg møtte min første lærer i healing som 16 åring. Det var et vendepunkt for meg, endelig var det en som så.
Fra da av har det bare fortsatt på "den store, lille veien", og nå har jeg for første gang invitert til eget kurs.
Jeg har gitt healing over lang tid, men ikke tjent penger på det. Nå blir det kanskje forandring på det...
Gleder meg til å skrive inn et dikt eller to!
Alt godt!
Hilsen Mira
FAST Enterprise [Crawler]
Hei Mira!
Velkommen skal du være. Håper du finner mye inspirasjon her på sjamansonen. Jeg gleder meg til å lese dine dikt

Kristine
GjenopprettetMedlem
Hei, så fint å få svar!
Jeg ble glad da jeg fant dette bildet som nå er min signatur- jeg er født med dette røde merket i panna! Det var helt tydelig til jeg var ca 6 år, så forsvant det. Gled vel inn i meg. Jeg var engang i Assissi, og der spurte jeg ei indisk nonne hva dette merket betød, og hun sa at i deres kultur er det et tegn på at man er gift, slik vi bruker giftering her i vesten.
For meg har det hatt andre betydninger også. Jeg er en av dem som ser, og denne evnen forandrer seg og vokser i takt med at jeg vokser og forandrer meg. Men jeg har ofte "fortvilt", det har i perioder vært altfor mye. Og jeg skulle så gjerne være helt alminnelig. Helt som "alle andre"!
I neste sekund er jeg bare uendelig takknemlig for livet mitt slik det er!! Jeg er rik! Og den ensomheten som ofte følger med denne rikdommen, den kan jeg godt bære.
Takk for fine sider, og mulighet til å åpne opp. Det har ikke vært min sterke side sålangt.
Men her kan jeg jo være synlig og skjult på samme tid.
Hilsen Mira
GjenopprettetMedlem
Hei Mira.
Ønsker deg velkommen hit.
En flott presentasjon av deg selv.
Hilsen fra Tara