Hvem jeg er?Hmm...det vet jeg sannelig ikke after all this time.
Er i "bli synlig"prosses,atter en gang.Plutselig en dag gikk det opp for meg at de svarte klærene som alltid var meg kjære,de 2 nummer større genserene var bare en ny skalke-skjul.Men inni der et sted...
Jeg,meg-møte Ailo for snart 15år siden når han nettopp hadde startet med sjamansirkler,etter å ha gått i "lære"hos annettte Høst i et par år(jeg altså).Det var en sterk møte som forandret livet mitt på mange måter.Hoppet av fra psykologi studiet,sa opp leie avtaler og jobb,meldte meg ut fra folketrygda...Dro ut på reise og følte med hele meg at for å forandre verden bør en starte med seg selv...ja da...
Nå er jeg her igjen, mange erfaringer rikere men en del illusjoner fattigere så klart.Prøver fortvilt å finne ut hva som er igjen da-fordi selvom jeg levde uten strøm og innlagt vann og spiste bare det vi grodde selv og kjørte ikke bil og brukte ikke penger fordi vi var selvstendige og hadde månen som sin lede-stjerne og hilste solen velkommen hver dag og takket solen for følgen om kvelden og alle elementene var til stede sterk ,på både godt og vondt-allikevel har verden gått sin gang:ozonlaget har aldri vært tynnere,den globale oppvarmingen er godt i gang,tom egne barn ønsker seg bratz til jul og når jeg sa vi skulle dra på fjellet og feire jula der lurte de på om det var tv der vi skulle...ja da nok en gang!!!
Så dere ,jeg er glad dere fins der ute et sted.Hadde ønsket å møte dere på tur i skogen en dag,eller i byen for den sak skyld -å finne sjamansonen ble for meg som å komme hjem på en el.annen plan, en speiling på mange andre.Nå må jeg bare finne ut hva hjem er,hehe...
hvit lys til alle oversendes herved
klem fra linus