Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei, alle sammen!

Jeg kaller meg Kali Cherell, er en kvinne på 30 som bor i hovedstaden.

Jeg har vært alenepraktiserende eklektisk heks i 6-7 år.
Det siste året har jegt begynt å studere druidisme og sjamanisme.
Det er sjamanisme-interessen min som har ført meg hit! :)

Jeg er utdannet kunstner og fotograf .

Interessene mine er å reise (både fysisk og psykisk), lese, skrive (dikt, noveller etc etc) , film og musikk.
Jeg lager også endel egen kosmetikk og såpe og smykker.

Er det noen som lurer på noe så spør i vei! :D

Kali Cherell :)
Anonymous
Hei, og velkommen skal du være i dette flotte forumet! :respect: :w00t:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Kali Cherell  :icon_biggrin:

Velkommen til denne magiske verden...

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Välkommen!

Mvh,
Thomas  :w00t:
Francis [Bot]
Jepp, velkommen hit Kali!  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for velkomsten, alle sammen!  :biggrin:

Anonymous
,
GjenopprettetMedlem
Hei Kali.

Siden du sier spør i vei så lurer jeg på hva en elektrisk heks gjør og hvordan du gjør det du gjør...for jeg regner med at du har en eller annen form for ferdighet og en praksis.

Jeg gjør trommereiser og deltar på sjamankurs. Slik har jeg lært å mediterer ved trær og fjell. Det siste har jeg fått mye ut av. Fjell har en stor ånd inni seg. En gang kom den ut og klappet med på hodet. Gigantisk. Da kunne jeg ikke lenger sitte stille i høstnatta, men måtte tenne bål. Jeg ble litt skremt, må jeg si. Men det roet seg da lyset kom og jeg kunne se utsiden av fjellet igjen. Men jeg må si jeg fikk respekt for det fjellet. Kanskje ble jeg også litt elektrisk da. Det gav meg i alle fall et nytt syn på fjell. For de er ikke bare en samling granitt og annet, slik det er for geologene.

Hilsen Reven himself
Anonymous
"reven":