Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei dere!
Jeg har hatt flere merkelige opplevelser det siste året og har vel startet søken etter "svar". Den første jeg traff var en sjaman i sommer på et mc-treff som fortalte om div, litt "rare" ting og som kunne fortelle ting om meg som han aldri kunnet vite fra før. Han mente at jeg hadde "det" og at jeg måtte videreutvikle det jeg hadde og ikke fortrenge det.
Samme helg traff jeg en dame som også fortalte min historie, mest spåing i hånd.
Person nr.tre som fikk "øynene litt mer opp" på meg var en dame som etter en kort samtale kunne berette at jeg hadde "det" i meg og at jeg måtte ta vare på dette. Hun kunne også fortelle meg ting som bare jeg viste om meg selv.
I romjula møtte jeg en dame på fest, hadde aldri truffet henne før, hun fortalte meg at hun så en kraftig aura rundt meg. I tillegg sa hun som de forrige at jeg måtte ta vare på de evner jeg hadde
Har vel egentlig oppfattet meg "litt" utenom det vanlige, men vet ikke, kan noen gi meg en "hjelpende" hånd på veien.............?

GjenopprettetMedlem
Velkommen hit, Anser anser
Her er det mange hjelpende hender, alle sammen er litt utenom det "vanlige"...
Inger Lise.
psbot [Picsearch]
vekommen, du har funnet det rette stedet. Det e bare å spørre ivei, så svarer vi som e her så godt vi kan.
GjenopprettetMedlem
Hei og takk for den, er litt usikker på hvordan jeg skal "finne" meg selv, kanskje prøve å finne roen i det indre meditere el. har dere noen forslag, gjerne med internettsider/linker, er åpen for "det meste".

GjenopprettetMedlem
Hei
Ett godt tips kan være å kikke litt rundt på det vi andre har skrevet her inne. Du finner ikke deg selv, akkurat, men du finner ihvertfall ut noe om deg selv (og oss). Jeg tror det er sånn at veien til å "finne" seg selv går gjennom å lære seg selv å kjenne.
Ellers er jo trommereiser å anbefale, finne kraftdyr osv... Har du ikke erfaring med dette fra før, finnes det flere kurs man kan være med på.
På forsiden finner du at det står mer om sjamanisme.
Ellers er det som Ædni sier..er det noe du lurer på, så spør
Inger Lise.
GjenopprettetMedlem
Hei og takk for velkomsten!!
Æ ser at det e mye kunnskap blant dokker, prøve å ta til mæ læringa og "føle" mæ fram. Vet ikke ka som vente når en kommer dypere inn, men ser fram til å ta del i andres erfaring

GjenopprettetMedlem
Etter hvert som en blir mer opplyst vil en oppleve flere og flere sykronistiske hendelser. Det vil si at en opplever å få svar på spørsmål en stiller seg, og kommer i situasjoner som en er forberedt på. Livet er for meg magisk. Den som søker skal finne svar heter det jo. Livet er magisk i den forstand at jeg ikke kan forklare fenomener som telepati og andre 6. sanser. Når alt kommer til alt så er det naturlige evner som ligger skjult i alle. Men i dagens verden blir mange passivisert gjennom for mye tv-titting, og det at vi skal tilpasse oss et "ordinært" liv i samfunnet. Mange har et stort potensiale til å utvikle høyre hjernehalvdel der fantasien, kreativiteten og evnen til å assosiere i bilder ligger. Når begge hjernehalvdelene tas i bruk mer så øker intuisjonen. Det er ikke viktig hva andre har av kunnskaper og erfaringer. Det er de erfaringer vi selv gjør som er viktig. Det er viktig å utvikle sitt eget indre kompass eller radar, slik at vi ikke blir manipulert og styrt av andre. Det tar tid å utvikle seg, og derfor er det viktig å være tålmodig. Min viktigste regel er "vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg".
Francis [Bot]
Ønsker deg velkommen hit! Håper vi kan vær til hjelp på din vei!

GjenopprettetMedlem
velkommen fersking,her i sjamansonen bruker vi noen fine avkoplingsknep.
kanskje er det nettop trommen som kaller deg hit.
din indre tromme som venter på hammerens bestemte takt.
uansett....Herzlich Willkommen!!