Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hmm.. Skjønner jo det er god folkeskikk presentere seg, men jeg får alltid problemer når det kommer til sånt.
Hvordan få frem hvem jeg er sånn med noen få ord? Og hva er det som kan beskrive hvem jeg er?
Jeg er ingen, jeg er en dråpe i havet, jeg er en av solens stråler, jeg bare er den hvite ugla.
WhiteOwl
(Den opprinnelige presentasjonen er slettet)
Anonymous
Hei,og velkommen. Og takk for at du vil fortelle litt om deg selv

Bibliotekarsjef høres ut som en kunnskapsrik jobb.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej White Owl
Velkommen til forumet ; og det var dig der fortalte mig om debatten her....
Men det er dejligt at du kunne fortælle os om dig selv.
Hilsen Shamanen

Anonymous
Hei på deg, og jo flere nordlendinger det er her, jo bedre er det! Skulle ha skrevet presentasjon men har bare ikke kommet så langt ennå! Men er enig med deg at dette er et fint forum.

Anonymous
Har ju hejat på dig förr, men önskar dig välkommen igen i denna din presentationstråd också!

Thomas
GjenopprettetMedlem
Bedre sent enn aldri. Mammutnavnet er mine barns navn på meg, det er koselig å bruke. Er ikke så god på data, så bilde får det bli senere når jeg blir penere!
Er nordlending med sigøynerblod. Er mor til 3 og bestemor til 3. Har hatt synske evner fra jeg var ganske lita. Er utdanna sosionom og meditasjonslærer. Driver med blomstermedisin og urter. Steiner og krystaller. Jeg reiser til mitt hjertes hage rett som det er, med kraftdyr, engler og hjelpere. Spår en del og renser hus og sender bortfarne ånder hjem. Jeg er healer og sjamanlærling, deltatt på trommereiser hos Ailo Gaup. I januar er jeg ferdig med diplomkurs i regresjonsterapi. Trenger noen frivillige under læretiden. Er i Oslo i begynnelsen av januar om noen ønsker

.
Jeg er ydmyk og har stor respekt for det arbeidet vi gjør her med å spre det gode og hjelpe å bli kvitt våre egne spøkelser.
Jeg takker for å bli kjent med dere og få lov å lese deres varme som strømmer ut fra det dere skriver. Vi er alle barn av den samme kraften og det er såre vakkert.
Klem
GjenopprettetMedlem
Hei,så kos å se deg flere steder ,)