Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Snappy [Bot]
Ja,jeg har jo presentert meg før, men synes det er hyggelig å lese presentasjoner som går på rekke og rad her, så jeg slår til med en egen tråd, jeg også :) Er født og oppvokst i Øst-Finnmark men forlot hjemfylket da jeg var 20 år. Fikk behov for å fly vekk fra redet, men er hjemme hos mine gamle foreldre flere ganger i året. Jeg har en datter som bli 9 år til høsten, og jeg har vært alene med henne siden hun var fire år - og vi trives med det. For tiden holder jeg på med omsorgsfag og har siste innspurt nå med x antall prøver, prosjekter, innleveringer og eksamener som venter. Vet fremdeles ikke helt hva jeg skal bli når jeg blir stor, til tross for at jeg har rukket å bli tjueelleve år. Jeg vokste opp i et flerkulturelt samfunn på sørsiden av Varangerfjorden, og aser meg selv både som norsk, samisk og finsk. Desverre behersker jeg bare norsk. De siste årene har det blitt viktig for meg å finne min egen identitet, og brikkene er i ferd med å falle på plass. Spøkelser, håndspåleggere, kaffegrutspåkoner, vardøger, værtegn og drømmer var en dagligdags del av min oppvekst. Men jeg slutter aldri å forundre meg over det som blir ansett som annerledes. Selv driver jeg med healing, drømmetydning og tar også frem tarotkortene når det er behov for det. (Les mer på min hjemmeside) Ellers er jeg en glad person og kan være kjapp i replikken - noen ganger skriver jeg uten å tenke, så da får dere bare arrestere meg >:(

Jeg trives veldig godt på dette flotte forumet, sammen med så mange kunnskapsrike mennesker. :respect: Håper jeg får anledning til å lære myyyye nytt her.
Anonymous
Kjekt at jeg kjenner deg,din søster og niese litt da :respect:

Tjueelleve år... :w00t: :icon_lol: :lol: Det er jammen jeg også! :icon_biggrin:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Hege Elisabeth  :icon_biggrin:

Dejligt at høre hvem er du er og hvad du står for, velkommen..  :icon_biggrin:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
:icon_biggrin: HEIA  :wub: