Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Ut av hodet mitt vokser det et gevir. Det er ikke et vanlig gevir skapt av hornmateriale, det er et gevir skapt av ord og tegninger. Geviret handler om en samtidig sjamanistisk tradisjon med dype historiske røtter helt tilbake til de gamle mayenes tid. Jeg leser og lærer og prøver å formidle, men det er en ensom ting å formidle i det sakte. Lytteren er langt vekke og kanskje er det slik at kronhjorten aldri vil få anledning til å løpe i dine skoger. Garantiene for å nå frem med skrift i disse data og tvtider er små. Jeg tenkte å bidra litt her med noen ørsmå tagger av geviret, for å lufte temaet og for å få formidle litt raskere kanskje. For å se leseren. Jeg vet ikke. Jeg har behov for ikke å sitte så alene med temaene jeg sysler med og ble glad da jeg fant dette forumet hvor lignende temaer finnes. Parrallellene er mange. Jeg håper dere vil ta imot meg og at de små bidrag fra den fjerne yukatekmayaens bilder vil være til innsikt også for dere. Godvibb fra Nikté
GjenopprettetMedlem
Niktè  ;D

Velkommen hit med all din kunnskap og hele deg.
Jeg gleder meg stort til å lese flere av dine opplysende innlegg

Lys & Kjærlighet
Tina
GjenopprettetMedlem
Hei Nikte!  :eusa_dance:

Forumet blir styrket, ja du er med på å høyne kraften her inne!

Velkommen hit! ( Fra en nytent spire.)

Sjelevenn
W3 [Sitesearch]
Vær velkommen  :eusa_dance:
Anonymous
:respect:
Anonymous
Hei og velkommen til deg! En nydelig presentasjon og så vakkert formulert. Tror at du kommer til å bidra med mye kunnskap, og forumet blir styrket..  :respect:
GjenopprettetMedlem
Reading this is like music

Wellcome !    :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei  :)

Velkommen hit.
Blir spennende å lære mer om Yukatekmayaene.

Inger Lise.
Anonymous
Velkommen hit :)