Jeg holder på å legge et vannvittig stort puslespill om dagen, å det er altså livet mitt. der er det drøssevis med brikker, som ikke er som vanlige puslebrikker
....fordi de inneholder masse bilder, tegn og diverse jeg da appåtil må finne ut av hva er, før de kan legges på plass.Nå er en brikke på plass, å det var leten etter sånne som meg....
som har opplevd mye av det jeg har begynt å oppleve, som jeg antaglig har opplevd før uten å skjønne det, å det er så vidt jeg gjør fortsatt.Så får jeg vel fortelle litt om meg selv, jeg er snart 34 år, jente med en nydelig datter og to skjønne hannpuser. Jobber i butikk, men har jo en drøm om å få meg en utdannelse etterhvert, hvor jeg da vil jobbe med mennesker. jeg har vel alltid vært litt annerledes, dvs sett, merker og opplevd det ikke alle andre tillater eller tør å oppleve, noe jeg alltid syns har vært ille trist.
Jeg er det man kan kalle naturbarn, uten at jeg egentlig tråler skog og mark så frytelig mye, men når jeg gjør det, er jeg vel i himmel, med stillheten, fuglene, luktene, vannet osv. Jeg ELSLKER dyr, de har alltid vært en del av livet mitt. Jeg har alltid hatt forkjærlighet til katter og villfugler. Har en del historier om fugler og meg, hehe.
Jeg elsker blomster, trær er noe høytidelig og majestetisk for meg, spesielt de gamle trærne treffer meg mitt i hjerterota.
Så, hvorfor jeg turte å komme inn her. Jeg kom i kontakt med ei jente, som jeg fortalte om min siste meditasjon, å hvordan jeg farer i full fres gjennom tunnelser og skogsstier, hvor jeg ser symboler og gjendstander av gammel opprinnelse, å en del ansikter osv.
gjennom vår prat forsto jeg at jeg hadde vært på en reise, å når jeg da kom inn her å leste...(hun nevnte sjaman).....så følte jeg meg bare hjemme her. Det er jo ikke akkurat så lett å prate om slike tingen til venner og familie, nå i første omgang hvertfall. Så jeg er glad jeg fant veien hit, så jeg kan få æren av å se på deres erfaringer, og hvor jeg kanskje kan dele noen av mine

Men jeg er jo altså totalt grønn, å håper på å få hjelp til å forstå meg selv nå fremover.
Klemmer fra Silva

For her er det plass til alle som vil være med.