Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Tenkte jeg skulle introdusere meg her, som nyregistrert. Har nå vært her en liten stund og lest. Fantastiske, fine forumet :D
Kjappe fakta om meg: 23 år, jente, fra østlandet. Filosofisk interessert, skrivende, malende ,tegnende. Driver med tarotlesing (kun av meg selv  :wink:), har noen krystallvenner som jeg er veldig glad i og har et eget "hemmelig sted" i skogen jeg trekker meg tilbake til. Vet ikke hvor mye jeg skal skrive her, litt om hvorfor sjamanisme? Vel, jeg setter veldig stor pris på hvordan folk her inne ser på skogen, verden, hele virkelighetsoppfattelsen. Har noen års utdanning innenfor biologi,kjemi og slikt noe, da jeg alltid har vært interessert i dyr og planter og steiner, ja naturen generelt. Men følte at den reduksjonististiske holdninga ikke var noe jeg ønsket å slutte meg til (eller lære mer om). Så da slutta jeg... Litt forvirra og enda mer skuffa over at ingen så ut til å oppleve ting på samme måte som meg. Så dukka interessen for det alternative opp og etterhvert pekte dette seg ut som en retning. Jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å foreta trommereiser og slike ting som jeg leser om her. Men jeg lærer så mye bare av å lese her inne, så får jeg se hva jeg velger etterhvert. Ser ihvertfall fram til å bli bedre kjent med folket her inne  :icon_biggrin:
Anonymous
Velkommen!  :eusa_clap: :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Hei Sommersky :)

Velkommen til oss.
Anonymous
Velkommen hit :)
GjenopprettetMedlem
Heisann, å velkommen inn til oss :biggrin:
W3 [Sitesearch]
Velkommen sommersky  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei du ;D

Kozelig å se deg her :wub:

Lys & Kjærlighet
Tina
GjenopprettetMedlem
Hei du..... :icon_biggrin:
Velkommen skal du være....
Det er nok flere her som er på ditt nivå.
Håper du vil trives med oss.

:wub:

Og velkommen tilbake Tina! Du er savnet! :eusa_dance:
Anonymous
Hei Sommersky! :icon_razz:

Ønsker deg velkommen sammen med meg selv, da jeg også er ny her.
Francis [Bot]
Velkommen skal du være!!  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Velkommen inn i lyset
til forfedrenes ånder!!!