Jeg er en dame på 38 år som er lykkelig gift på snart 15 året, vi har to flotte gutter på alderen 12-13 år. Og de er gutter som tar ansvar, stiller opp for andre og som er vant til å høre at vi er glad i dem.
Ellers så kan jeg fortelle at jeg er hjemmeværende, dette grunnet kroniskmellomørebetennelse. Jeg er av den typen som elsker natur, skog og mark. Glad i å lese, driver for tiden å leser en bok av Annette Høst som heter :Jorden Synger..innspirerende bok.

Og jeg er kreativ, det er nok min sterkeste side, min svakeste side er at jeg IKKE er så tålmodig som jeg burde være, men er i en prosess hvor dette står på dagsorden...... ikke helt enkelt..... ellers så liker jeg å ha kontrol, dette grunnet min noe spesielle og tunge barndom hvor jeg absolutt ikke hadde kontrol.... dette er også noe jeg jobber med. Godt å vite at vi mennesker er av den typen som utvikler oss med tidens vann..
Jeg lærte som 5 åring ( grunnet en måte å rømme på, styrke meg selv, og å klare hverdagen ) selvsuggusjon, dette utviklet jeg videre til å fungere som meditasjon. Har drevet med spåing siden jeg var 12 år, og jeg har en sterk evne til å sanse atmåsfærer, få inn info om hva mine medmennesker har opplevd og hva som kommer. Har en sterk intuisjon. Jeg har også for første gang renset et hjem, dette var noe som løftet meg opp, spesielt da resultatet viste seg å være meget bra. Jeg er i en utvikling, for å bli sjaman, og har netttop begynt reisen. En reise som jeg gleder og gruer meg til. Samtidig er det godt å vite at denne veien er den rette for meg.
Jeg er av den typen som føler meg fri, fri til å ha ritualer, tromme, danse og synge. Er ikke redd for å være meg selv, takket være livets gang så har jeg en enorm styrke som følger meg igjennom livets mange opplevelser.... jeg nyter gode dager, og lærer av de som ikke er fult så gode, jeg har en evne til å ha et pågangsmot og en styrke som leder meg igjennom hver prøvelse ( her kan jeg jo forsåvidt takke min utålmodighet, kommer meg fort opp igjen)
Bostedet er Jeløy, en fantastisk perle i Oslofjorden med hav og skog, enger osv. runt hele øya noe som også gir rom for utfoldelse i ritualer i skog og mark.
Jeg er så helldig at han jeg er gift med stiller opp, løfter meg og som er glad for at jeg trives med dette som gir meg sååå uenndelig mye, nemmelig sjamansismens vei. Og som jeg vet er den rette for meg.
Jeg kom bort i denne flotte siden Sjamansonen og viste at dette er noe for meg, så da er jeg her, og ser frem til å bli kjent med likesinnede som har samme interesse, og jeg håper å lære noe, bidre med noe og å ha det gøy

Vel som vanlig når jeg begynner å skrive så kommer ordene som perler på en snor, de blir mange og jeg får en utrolig god følelse av å dele med andre.
Jeg har også en evne, det er være åpen og ærlig, dette gjør sitt igjen til at andre også er åpne overfor meg, noe jeg ser på som en glede, det å glede andre.
Så da får vel dette være en introduksjon av meg selv her inne.
Har du noen kommentarer, eller noe du bare vil si til meg, så er det bare å ta kontakt. Er bare glad for det, å få tilbakemeldinger enten det være seg
her mottas alt med 
Hilsen nutta.