Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
No følte æ mæ som en gammel fotballspellar som plutselig dukka opp i ei luka  :lol:
Men det kan jo like godt være en advent's ting..... :razz:

Det føles i hvertfall godt å lese at dåkker sette pris må min tilstedeværelse, førr æ har no sneket mæ innom litt når savnet til dåkker har vært førr stort.

Beklager at æ ikkje kom som avtalt på alt.Tø. messe... men havna i en bratt kjellernedgang..nok om det. Romjulstreff høres forlokkende ut  :wub: 
GjenopprettetMedlem
Kjelleren kan være nifs,
kjelleren kan være mørk,
men på slutten så er det faktisk masse ekstra rom man kan leve i,
selve grunnmuren man bor på.
God å se at du kom deg opp trappa til bake i huset ceno  :wub:

Varme tanker
Anonymous
hei igjen Børge! har savnet deg jeg og.
Har selv vært ned e i dypet nå i høst. det er alltid ei ny kjellertrapp og et dypere rom, selv en tror en har værti bunnen.
Likeså også alltid lys i neste sving.
Lykke til videre.
GjenopprettetMedlem
Av Mangel på hatt har æ løfta på håret i respekt for dere her på sonen, nå sitter jeg her med iført min nye hatt  :P

Det hender at ADHDHODE mett styre litt ut av kurs.... Og ber dere alle om å la meg få så hatten passer når det skjer  :respect:
Anonymous
Stilig!!! :w00t:
Anonymous
"Kira":

Stilig!!! :w00t:

Jepp  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
I dag trakk jeg is-runen fra skinnposen som ble holdt frem til meg.

Som tidligere har nevnt har jeg en fremtidsvisjon, i den inngår det blant annet å ikke lenger være nikotinavhengig. Et ledd i min plan var å bestemme meg for når den store endringen på dette området skulle skje.

Den 02.04.2007 klokken 20.00 vil jeg være nybadet og naken i den samme kjelleren som min mor var i da jeg ble født. På dette stedet vil jeg "elegant" knipse vekk sneipen som jeg ikke lenger har behov for. Deretter tar jeg på meg gode vinterklær og sekken med det aller mest nødvendige av utstyr for å overleve ute i en værhard del av naturen.

Det finnes en "hytte" ca 5 kilometer unna. Den ligger uforstyrret og avsides til ved foten av "Staven", jeg tror ikke den har vært i bruk på veldig lenge. Hytten er bygget av stein og mose, i tillegg til vrakrester og annet materiale som storhavet gjennom mange år har gitt til en god mann,  - En mann som trengte en gjeterhytte og et sted for å finne sinnsro og sjelefred - En man jeg har stor respekt for - Jeg har ikke spurt han om lov til å bruke hytten, men jeg vet at når jeg spør - så vil han bli glad for å kunne bidra med å hjelpe meg til å utføre det jeg har bestemt meg for.

Den kommende uken - Når jeg ikke sover eller bedriver vedlikehold av hytten, vil jeg vandre under "Oksehornene" til jeg finner det rette stedet for å se på store spørsmål.
Som en årvåken ung havørn vil jeg sitte og lytte mot vindene, sulten og på jakt etter svar. Et av mine spørsmål er:  Hvor mye oksygen produseres av alle plantene som lever i vann (Vann som dekker mer enn 70% av vår blå planet). Og jeg vil be bønner for jorden, med alle de fantastiske skaperverk som tilhører her og som jeg elsker av hele mitt hjerte.

Jeg takker mine guider, hjelpere og hele den universelle kraft - Takk!

....Rusler ut på akterdekket av hurtigbåten - Blåser rolig ut røyk fra nesen, knipser sneip og spaserer inn for å skrive videre på boken min...

Apropos bok!

O Store Stendanser! Vil du ha den boken fra Tiedemann's som jeg ved et par anledninger har sitert fra? Den er visstnok trykket i et begrenset opplag og finnes "heldigvis" ikke i vanlig handel.
Jeg har ikke bruk for den lenger og kan ikke tenke meg en mer verdig "arvtaker"....  :respect:

Cenobandeno - "the fool"  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Cenebandeno du gode mann.
Ønskjer deg alt godt for visjonen og den kommende tilværelsen
i steinhytta.
Skar ha deg med i tankene
og se for meg ditt skarpe ørneblikk :respect:
GjenopprettetMedlem
For en fantastisk tur det må bli ...

:respect:
Anonymous
En kjempeplan, ceno! Lykke til med din vision quest. :wub:
Anonymous
For en flott måte å endre dårlige vaner på! :respect:
Har selv en liten "nødløsning" når min tid kommer. Ikke lenge til nå...Liljee!
LILJEE...er du der...hører du...IKKE LENGE TIL NÅ! :o

(Var det panikk-jævelen som kom innom nå...?  :shock:)
AdsBot [Google]
Du godeste!! Jeg tror jeg begynner å bli sjaman jeg :w00t:
for her satt jeg ute på verandaen min og blåste røykringer
fra min "helsebringende" Manitou-røyk O O O O o o o o
så hørte jeg at det var noen som skreik på meg inne fra datamaskinen!
Og sannelig min hatt (lue) så var det ikke Kira du.
Fredag er den siste dagen! Og nå som jeg er blitt sjaman,
kommer det ikke til å bli noe problem :biggrin:
Anonymous
Jaha, så du har det så enkelt du!!!?  :confused:
Man kan liksom bare bli sjaman og så løser det seg...av seg selv? :o
JEG VIL BLI SJAMAN! :exclaim:
SEO Crawler
"Liljee":

Og nå som jeg er blitt sjaman,
kommer det ikke til å bli noe problem :biggrin:

problem og problem, fru blom (lilje blom  :w00t:)

nå må du reise rundt og frelse oss alle, du skal få se problem  >:(  :eusa_liar:

Ceno - lykke til, gleder meg til å høre mer om dette!  :respect:
GjenopprettetMedlem
Lodotter i krokene
betyr at du har
gjort noe morsomt!

Kira! Den var kjempe!!!  :eusa_clap:  :beer:  :P  :w00t:  :eusa_dance:
AdsBot [Google]
Men kjæreste Kira da..
Virtuell sjaman står det da under ditt navn, mens jeg bare snubler videre.
Torstein, jeg så ikke for meg at jeg måtte være omreisende frelser :shock:
så kanskje jeg skulle bli ved min lest..og nyte min last.. Nei, her må nok viljen inn!

Og lykke til Cenobit.. og Kira.. og Meg.. og kanskje Sjelevenn også(?)
Anonymous
:sad2: Jaja, lykke til til oss! Måtte alle gode makter være med oss!  :eusa_pray:
Vi står han av,...sjaman eller ikke sjaman...eller sjamanspirer!  :respect:
GjenopprettetMedlem
:wub: Sammen er vi sterke!  :wub:

"Gjør ære til navnet cenobit" skrev Marsha 18/9 2006 - Takk kjære venn, Takk!
Jeg håper og tror at sammen med dere vil jeg kunne være ceno - lille biten som "snublet" over noe og lenge, men som endelig fant litt ro - Spiren til kjærlighet pleies som bare "nybakte" foreldre, søsken, besteforeldre... kan gjøre - Her inne i sirkelen deles kraften fra åpne hjerter.  :respect:

Kvikke hybelkaninene spretter rundt! Roger Rabbit får også være med, sammen leker de som ville banditter og forstyrrer ikke engang husfreden  :beer:

Lufta er for alle...  De som vil "fly" seg en "påsketur" er hjertelig velkommen. Jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å legge ut på forumet, men noen utslag av manglende impulskontroll vil det nok bli  :w00t:

"In due time" vil dere kunne lese min historie der jeg beskriver sammensmeltede følelser fra generasjoner med blandt annet
forvist adel fra Isle of Man og med samelugg i blodet ønsker jeg å løfte historien frem slik at dere føler urkraften, vår kilde klar og ren - Der vi er kjærlighet - Koinos bios - Felles liv

:respect:
GjenopprettetMedlem
Du får ha en god tur Cenobit  :eusa_dance:
Skal være med deg i tankene  :wub:
Anonymous
Önskar Lycka till! på ren svenska, för jag vet inte vad man säger på norsk!  ;)
GjenopprettetMedlem
"Lie":

Önskar Lycka till! på ren svenska, för jag vet inte vad man säger på norsk!  ;)

Vi sier Lykke til, så det er ikke så ulikt.
GjenopprettetMedlem
Gone walkabout!

"The real voyage of discovery consists not in seeing new landscapes, but in having new eyes."
                                                                                                         Marcel Proust
📎 A-traveler.jpg
GjenopprettetMedlem
Nydelig :eusa_clap: