Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei!
Endelig fant jeg det jeg har lett etter.Som ny er det så mye å fordøye.Skal nå på kurs i Bodø den 19-20 august med whitcougar,gleder meg.
Det er bare to år,siden jeg våknet opp,og allt går i en rivende fart.Hvorfor kan det ta opp til 40 år,før man våkner?Før dette ville jeg ikke høre snakk om healing og sjamanisme,mente folk som holdt på med det,var"sprø".Beklager dere,men etter att jeg våknet opp,forstod jeg hva dette egentlig dreide seg om.
Håper flere våkner opp,slik att vi kan skappe harmoni med jorda,før det er forsent.
Hilsen ørnen
GjenopprettetMedlem
Hei Ørnen..

og velkommen hit  :biggrin:

Det at man ikke er åpen for sjamanismen og andre alternative retninger før man nærmer seg 40-års alderen, eller i hvertfall er godt voksen, er vel fordi man i vårt samfunn i dag ikke blir opplært til å være åpen for det åndelige. Derfor trenger man en "modningsprosess" og den tar tid... Tror jeg.

Uansett, det er bedre sent enn aldri ;D
GjenopprettetMedlem
Velkommen fra meg også Ørnen,
og jeg tror som Inger Lise
at det må en modningsprosess til.
For egen del har det liggi å "slumra" i 25  år
før jeg var ferdig "modna"  :)
GjenopprettetMedlem
Takk for svarene! :wub:
Anonymous
Velkommen hit  :)
Anonymous
Velkommen hit! :)
GjenopprettetMedlem
Det er svære krefter i sving,noen av dem ønsker ikke at vi skal våkne til en åndelig bevissthet.jeg har sett dem på nært hold,og spydd dem ut av meg,via sterk plantemedisin.
Så det kan ta lang tid før man våkner,og når det skjer har man overvunnet mye av ens egen frykt og angst-mønsterplan.
:respect: :icon_redface: :respect:
GjenopprettetMedlem
Ja, det er bestandig en redsel for allt som er nytt. :w00t:
Anonymous
velkommen hit  :)
GjenopprettetMedlem
Kjærligheten ligger rundt oss,det er bare å åpne sinnet og øynene :wub:
GjenopprettetMedlem
Å bære en ryllik i lommen
er bra mot angst for det ukjente.
den inneholder kisel
som har en opp-psykende virkning.
:respect:
GjenopprettetMedlem
Ja,ryllik er bra.
GjenopprettetMedlem
Er litt nysjerrig om å høre mer om din oppvåkning. Synes det virker som om du har vært andelig orientert ganske legne. Har våknet og våkner fortsatt, har gjort det lenge, og vil fortsette med det. GOd morgen, alle sammen :P
Anonymous
Jeg driver og på å våkner hele tiden og nå skal jeg snart på jobb igjen!!! :w00t:
GjenopprettetMedlem
:eusa_clap: