Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei allesammen! I dag er det nøyaktig 1 mnd siden jeg ble medlem,det er ganske ille at jeg ennå ikke har presentert meg

Men til mitt forsvar så må jeg si at jeg har lest mye..ja nesten alt..av det som er på sidene her. Går ut fra at alle da forstår hva som er mine interesser.. Jeg bor i Bergen,hunkjønn og snart 59 år,men ikke helt voksen ennå

Hilsen fra liluth

GjenopprettetMedlem
Velkommen hit! Mediumisme er relasjoner mellom åndsvesener, og det er det sjamanisme "dreier seg om"! Dette er en påstand, men jeg tror det er noe riktig i det?
mvh Jordugla
Anonymous
hei liluth! Godt å høre om flere i moden alder som ennå ikke er voksen enda.

GjenopprettetMedlem
Ja kom som duer,vi trenger åpen dialog med alle livets sider!!
Vellkommen.

GjenopprettetMedlem
Velkommen liluth,her er vi sjelevenner

GjenopprettetMedlem
Hei liluth ! Jeg kan vel si velkommen jeg også selv om jeg selv også er en fersking fra Bergen som heller ikke er voksen enda ?

GjenopprettetMedlem

Uff jeg er så treg...Takk for at dere ønsket meg velkommen!

GjenopprettetMedlem
Heisan Liluth og velkommen hit

GjenopprettetMedlem
Bra navn, Liluth. velkommen

Anonymous
"liluth":
Hei allesammen! I dag er det nøyaktig 1 mnd siden jeg ble medlem,det er ganske ille at jeg ennå ikke har presentert meg
Men til mitt forsvar så må jeg si at jeg har lest mye..ja nesten alt..av det som er på sidene her.
Velkommen til deg liluth, og ikke ha dårlig samvittighet over at det tok deg 1 måned før du presenterte deg, for denne englemora har vært medlem her i... øhhh..... og enda ikke presentert seg skikkelig......

Det er vel noe med at vi trøndere er litt mer beskjedne enn dere bergensere.....

GjenopprettetMedlem
Takker for velkomsten. Kjekt at det ikke bare er meg som er treg.
Synes det er bergenserne som er mest beskjeden jeg...eller?

GjenopprettetMedlem
Det var vel den tiden du trengte til å modnes på sonen

GjenopprettetMedlem
så fersk som eg er; Velkommen blant oss som frekventerer sjamansonen.