Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen her!
Jeg er helt ny her inne, og ville bare si "hei" og presentere meg.
Det var faktisk ei venninne av meg som sa at jeg måtte ta en titt her inne for om mulig å finne noe som er intr for meg. Jeg har alltid vært intr i div alternativt, men det er først nå...etter jeg ble syk, at jeg liksom har tenkt mere på det. Gått mere på søken, liksom.
Ellers er jeg helt "vanlig", kan ingenting av det jeg leser at mange av dere kan, men er rett og slett dyrisk nysgjerrig og vitebegjærlig når det gjelder alternativt. Eller "naturlige" ting, som jeg vil kalle det.
Håper jeg kan få lov å bli kjent med dere her inne. P.g.a. sykdom blir jeg nok ikke inne her så ofte, men ser fram til å få bli kjent med dere.
JIPPI!! Gleder meg!
Mange klemmer fra meg!
Anonymous
Välkommen hit!!
Hoppas du skall trivas, och hitta svar på de frågor du komer få underveis.
Mvh,
Thomas
Anonymous
Hei ulvinnen!
velkommen hit og jeg håper du finner svar på det du søker.

GjenopprettetMedlem
Hei igjen!
Det var da svært så mange som hilste meg velkommen her! Så artig og kos!
1000 millioner takk alle sammen!
Masse koooz.
Anonymous
Jeg iler til å sier Hjertelig velkommen!

FAST Enterprise [Crawler]
Hei Ulvinnen

Velkommen skal du være! Det er jo bra at det er flere av oss som kan lære mye av alt det de andre her har opplevd, og alt de vet. Jeg lærer noe nytt hver dag. Jeg er jo heller ingen ekspert i alle disse tingene, men syns det er utrulig spennende å lese om alt det de andre har å fortelle.
Ha en fin dag!
Kristine
psbot [Picsearch]
hei ulvinnen
velkommen skal du være. det e artig å se at det stadig kommer til nye mennesker i forumet.. tror vi har mye å lære hverandre her.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Ulvinnen
Velkommen til dette forum, Jeg er sikker på du vil lærer en masse herinde. Det er dejligt at se folk der er nysgerrig...
Jeg sender positive tanker til dig, med hensyn til din sygdom
Hilsen Shamanen