Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
min bestefar va noid, og min bestemor var datter av en medesinmann i lakotastammen. etter 2 års granskning av slektstre. driver som healer i trøndelag.  va innvidd som 14 åring. så er det noen i distriktet hær ???????????
kansje vi kan møtes til en tromming eller prat
GjenopprettetMedlem
Velkommen til debattsonen! Det ser ut til at du har mye spennende å bidra med!  :)

Mvh Stridshjelp
Anonymous
Spennende slektstre! :)
Velkommen til sonen! :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hjertelig velkommen
Varme tanker
Anonymous
Velkommen hit  :)
GjenopprettetMedlem
Artig, kjente du noen av dem? Eller har din slekt også vært fortidd? Har tre samiske oldeforeldre, men det har vært helt fortidd....Men sjelen er likevel sterkere enn fortielse, åndelig slektskap sterkere enn blod. Gratulere med å finne et fantastisk forum,
lys og kjærlighet
månestråle( som er fire dager gammel her, he he.) :wub:
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit Oakmann
Anonymous
Velkommen! :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei oakmann, velkommen i forumet  :) hmm... innvidd som 14åring, vil det si at du har praktisert sjamanisme lenge?
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen hit, oakmann!!!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Velkommen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wub:
GjenopprettetMedlem
Välkommen!
GjenopprettetMedlem
Hei Oakmann  :wub:

Ja hvem er du...
Jeg tror du er akkurat du, helt som du skal være her og nå...
formet og slipt til den form du har i dag, du er du, du er unik, ingen er akkurat som du
Derfra kan du gå den veien sjelen og hjertet vil

Velkommen hit til Sonen :wub:

Trommende klæm
Tina
GjenopprettetMedlem
--
GjenopprettetMedlem
Hei Oakmann, velkommen. Det blir spennende å høre hva du har å komme med!

Spesielt spent er jeg på om du vil skrive noe om den tidlige innvielsen...

Hilsen Mira
GjenopprettetMedlem
jeg ble innvidd på et fjell ved skiboten, min bestefar og jeg dro opp på fjellet , det ble laga en sirkel dær det ble lagt reinskinn i .lå naken mellom skinnene og ritualet startet. det varte 3 dager . vil ikke si så mye om det som skjedde.
men jeg hadde det fantastisk i mine reiser dær jeg fikk overbrakt det jeg trengte. det va en underluig tid etter, med masse drømmer å bilder, trommer ofte for besten å besta. vet de e me
hedre dem
Anonymous
Velkommen  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Velkommen!!  :biggrin:
Anonymous
Enda en! Godt at du kom oakman. Sett deg godt til rette og kjenn varmen fra bålet sleike deg i fjeset. :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Jeg er halvt Storfjording - så det var artig å høre at du var innvidd i Skibotn! Det sies at det skal være veldig sterke energier enkelte steder i Skibotn, så da var det vel en kraftplass dere var på.

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
velkommen :icon_razz:
GjenopprettetMedlem
velkommen inn :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Du er den du er :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei, og velkommen Oakmann  :wub:

Jeg har oversett denne tråden  :icon_redface:
Men jeg har ikke oversett musikken din,
den var fantaskisk... takk.. takk..  :respect: