Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
altså Edda. Ikke fordi jeg er så fryktelig gammel og klok, det er ett kallenavn jeg fikk av min bror da jeg var lita.  Ellers er jeg en kvinne som bor sør i landet , og bor sammen med  datter på 18 år.  I sommer fannt jeg fram til sjaman.com, etter å ha lest Ailos bok, sjamansonen. Har vært syk i noen år, men er nå på vei tilbake til livet med futt og klem.  Ble intressert i sjamanisme  gjennom utdannelsen min, kunstterapi, det er pensum. Sliter med sjokk og traumer fra barndommen, men får god hjelp til å bearbeide gjennom terapi og ikke minst ved at jeg omgås folk med vett i panna og mot i brystet,( og ellers beina godt plassert i diverse verdener som ikke alle kjennes ved)  Det har vært utrolig godt for meg å få lov å surfe her på sjamansida, har lest og grått, lest og ledd (deilig med humor) det tok tid før jeg klarte å være med og dele noe, men jeg hadde så nytte av det jeg kunne lese meg til.  Takk for alt sammen, artikler og innlegg, fra dere kloke og  mange hardt prøvde mennesker .  Fint å se og oppleve at mennesklig lidelse kan transformeres til kjærlighet og styrke.  Skulle ha presentert meg for lenge siden, men fannt ut av det først nå.  Ellers så har jeg fryktelig lyst til å lære mer , delta på kurs og samlinger, har fått kontakt med ett par mennesker som går på skolen til Ailo, er glad for det.    Nå fortsetter jeg på drømmesida, kjempespennende, prøver å lære mer om tolkning.  Hilsen Edda
Anonymous
velkommen til deg  :wub:
Anonymous
Velkommen  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Hei Edda!
Velkommen hit  :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg :wub:
GjenopprettetMedlem
Hej Edda, Välkommen till dig.
Anonymous
Velkommen! :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei, Edda.
Velkommen til sonen :respect:

Samin ;)
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg, Edda  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hjertelig velkommen
Varme tanker
GjenopprettetMedlem
Hei Edda og velkommen til deg  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
velkommen ska du være :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Oj... sjamanisme som pensum.... det må jeg si......

Velkommen hit Edda!  :wub: