Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hej..
Jeg er glad for at have fÄet tip om denne side, og er spÊndt pÄ at lÊre noget mere, og nogle mennesker at kende.
Jeg har vÊret sÄ heldig at kunne udvikle de evner jeg har fÄet tildelt, og er langt fra fÊrdig med det, Jeg er meget optaget af krystaller og deres virkning, samt har stor gavn af dem og efterhÄnden meget viden om det.
Hilsner fra migÂ

Snappy [Bot]
Hei pelan! Kjekt Ä ha en krystall-ekspert her inne! Har lite viten om dem selv - men nÄ kan jeg bare spÞrre deg om jeg lurer pÄ noe!

Velkommen hit

GjenopprettetMedlem
Mange tak skal du have, og jeg skal nok gÞre mit bedste for at svare pÄ de spÞrgsmÄl der mÄtte komme.
hilsen pelan
Yahoo Slurp [Bot]
Hej pelanÂ
Velkommen til denne debatt.
HĂ„ber du finder det du har brug for her, og videre giver de oplysninger du har, sĂ„ vi pĂ„ den mĂ„de for en stor viden alle sammen.Â
Hilsen ShamanenÂ

Anonymous
Hei och vÀlkommen hit pelan! Hoppas du skall trivas, och det Àr bara att höra av sig om du har noen spÞrsmÄl, ok?
"pelan":
Jeg er meget optaget af krystaller og deres virkning, samt har stor gavn af dem og efterhÄnden meget viden om det.
Gott, vet du kanske noe om den frÄga om barnarbete vs. krystallerm vi skrivit om i Krystaller-trÄden?
Ha det,
Thomas

FAST Enterprise [Crawler]
Hei pelan! Velkommen skal du vĂŠre :icon_smile: