Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Sþk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hej!
Jag Ă€r en kvinna född -58 och kommer frĂ„n norrland i Sverige. ”Andligheten” som jag har inom mig, kommer frĂ„n bĂ„da sidor av slĂ€kten (min far var frĂ„n Nord-Norge). Jag Ă€r en drömmare, vilket kan vara jobbigt ibland och jag brukar fĂ„ varsel. Jag har varit med om mĂ„nga mĂ€rkliga hĂ€ndelser och möten.
Mina intressen förutom som sökare, (fast jag har fötterna pÄ jorden) filosof (tÀnker alldeles för mycket ibland) och hantverk..?
Jo, jag kÀnner en vÀldig tillfredsstÀllelse nÀr jag fÄr göra trummor och anvÀnda dom.
Jag Àlskar naturen Äret runt. Musik, och att skriva, lÀsa och fota. Det konstnÀrliga arbetet/hantverket jag hÄller pÄ med Àr av allt som naturen har att ge.
Det ska bli spÀnnande att fÄ vara med er

~ HĂ€lsningar Vejla ~
Anonymous
Hei hei, vejla og velkommen!
GjenopprettetMedlem
Hjertelig velkommen
Varme tanker
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit, Vejla  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen til sonen Vejla  :eusa_dance: 
GjenopprettetMedlem
Hej og velkommen Vejla :respect:
Anonymous
Velkommen hit  :)
Anonymous
Ja, det kan vÊre jobbigt Ä fÄ varsel ogsÄ... ser frem til dine bidrag her pÄ sonen!
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit Vejla! :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen Vejla  :wub:
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg vejila.... ;D
Anonymous
Hei Vejla
:biggrin:
Anonymous
Ja hei til deg, etter 4 mnd. :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Heisann...Ä velkommen hit  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Heisann Vejla  :biggrin:
Anonymous
Hallo velja og velkommen hit  :biggrin:
Jada, ser jeg har hilst velkommen fĂžr, men gjĂžr det en gang til.
GjenopprettetMedlem
Er vel pÄ plass med en velkomst fra meg og... :icon_redface:

:biggrin: er bare litt treig .... :wub:
GjenopprettetMedlem
...og velkommen fra meg :D

RITA
Bing [Bot]
:wub:
Hei ! I dag har jeg lest din presentasjon. Og da ser jeg deg jo litt bedre. Gleder meg over alle de varme fine sĂžkende filosofiske drĂžmmende og handlekraftige mennesker jeg mĂžter her. Velkommen til deg, som nok har vĂŠrt her lenger enn meg!
8 :)