Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har da ikke vært her inne på en laaaang stund, det har bare blitt sånn. Jeg har heller ikke vært aktiv innen meditasjon, å opplevelser den siste tiden har det vært få av. Man kan kanskje kalle det pause?

Men, noen av dere husker vel og kjenner meg igjen fra før. Men til dere nye.... :)

Jeg er da en jente på snart trettifem somre...Tyvefemten som jeg da aller helst vil si...har ei vidunderlig datter som snart fyller 17 år, å to vakre hannkatter som har vært å hilst på nøtteknekkeren, så de er lugne og bare kos å ha i hus.  :P

Jeg er fortiden under utredning på arbeidskontoret, i samarbeid med legen, da jeg må omskoleres eller omplasseres som det så fint heter. Da musklær og ledd krangler med meg.
Jeg har alltid hatt disse mystefistiske tingene rundt meg, sett, hørt og kjent. I mange år fortrengte jeg dem, men tilslutt fikk jeg rett og slett et åndelig spark i røven, ved hjelp av en drøm. Da skjønte jeg at det var lite anna å gjøre enn å følge denne veien.Skal prøve å finne inspirasjonen igjen, til å komme meg videre, å henge med her.  :)

Så vil jeg ønske alle nye velkommen, å håper dere finner trivselen og all den nyttige kunnskap og erfaring innenfor disse websidene, slik jeg har gjort.

Til dere *oldisæne*....thiihiii.....savnet dere og gla for å se at de fleste fortsatt er her ;D
Anonymous
Go morn, Silva og velkommen tilbake!  :w00t:
Klem fra Kira! :wub:
Anonymous
Velkomstklem  til Silva..
Koselig og se deg..  :razz:
Pauser er  naturlig i denne  verden... kanskje  vi skal  kalle det "ferie"  :w00t:

"Skapheksa" :wub:
GjenopprettetMedlem
Tuuuusen takk dere.... :wub:

Likte denne *ferien* din skapheksa, hehe....Er nok det jeg har hatt....Kos å se dere igjen  ;)
Anonymous
She's back!
Big hug from me!
GjenopprettetMedlem
Hei Silva :biggrin:

Godt å se deg tilbake.
Anonymous
Hjertelig velkommen tilbake  :icon_biggrin: :wub:
GjenopprettetMedlem
Whiiiiiiii...... :w00t:

Dæææven, gødt med respons....setter jo litt av energier i gang igjen....hihi!

Takk dere... :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Velkommen igjen Silva :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk Wolf`ærn..... :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei Silva og velkommen tilbake  :wub:
Anonymous
ja velkømmen tebars at
:wub:  :wub:  :wub:
ha en fin dag m lys å varme
GjenopprettetMedlem
Takker samin og oakmann2.....så kos med respons, å at *oldisæne* fortsatt er her...Hihii... :wub:

En strålende dag te alle sammen....Stooooor klem.... :biggrin:
Anonymous
Hei Silva, og velkommen tilbake! :D
Jeg er nå bare innom avogtil, av mangel på hjemmemaskin.
Har tenkt på deg, og hvor du ble av.
Pause, ferie, avbrekk, vi trenger det også!
GjenopprettetMedlem
Jepp Perle.... :lol:....er ikke bare hverdagen en trenger avbrekk fra innimellom....hehe....Jaggu trenger man det fra det åndelige også. :P

Har tenkt mye på dere også, selv om jeg ikke har vært innom. Å dere blir nok ikke kvitt meg såååå lett nei, Hihi... :innocent2:

Love from Silva.... :wub: