Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei til dere litt info om meg.
Først, takk til alle dere som jeg har lest innlegg av på sjamansonen. Lærerikt. Tar utfordringen til Samin og skriver noen ord om meg.
Jeg er 40 år gammel kjerring fra innlandet, tredelt sådan, ung til sinns, midt i livets vei og erfaring som en 80åring, litt drøy, men kjennes sånn ut noen ganger, har 4 barn og er gift. 3 jenter og 1 gutt i aldertrinn fra 8 – 19 år. Det var litt om min sivilstand.
Så over til meg, jeg kan i hvert fall prøve å gi et subjektivt bilde av meg selv. Jeg har som mange andre, her gått livets skole fra tidlig barndom og lærer fortsatt på nye områder. I alle år har jeg vært en drømmer, og mye av det jeg har drømt har skjedd i virkelighet. En hjelper, lytter, skeptiker og organisator er noen stikkord jeg kan bruke for å gi en beskrivelse i hvorfor jeg gjør som jeg gjør.
Huff, her er det mye jeg og meg.
Visjonen fra tidlig barndom var alltid, å hjelpe andre mennesker som hadde det verre enn meg. Den første skygge- skikkelsen jeg kan minnes fra barndommen var en mann som sto ved siden av sengen og bare var der. Men, religion og fortellinger om at sånne ting ikke finnes gjorde at jeg satte sperre på denne verden. Stemmen som jeg får på øre, dukket opp igjen tidlig i 20årene, men jeg ignorerte den fullstendig. Så religion i ekstreme tilstander og tenkemåter knyttet opp til en retning er ikke noe for meg.
Forandringen for meg eksploderte i alle retninger, da jeg satte meg ned og hørte på hva den/ stemmen hadde i si i fjor vår/sommer. Visjonen kom igjen, med et symbol eller en form for oppskrift for hvordan jeg skal bygge min vei. Jeg har gått på kurser hvor jeg har lært flere teknikker og nye måter å tenke på. Men, jeg må si jeg har vært livredd for alle øynene som har stirret på meg, det har vært flere kvinneskikkelser men de er tildekket slik at bare øynene synes.
Så litt til hvorfor jeg er på sjamansonen, jeg har faktisk prøvd å finne ut hva slags forbindelse jeg har til dyrene, og jeg har sett mange av dem, fra de små og opp til de flygende. Jeg har aldri vært på sjamankurser med trommer og slikt som hører innunder dette område, men hatt reiser på andre måter. I regresjon, meditasjon og drømmereiser, hver reise har gitt et svar på noe i mitt liv.
Jeg har jo prøvd noen av linkene som har ligget i de forskjellige innleggene, på kortene(husker ikke hva linken heter), der fikk jeg tildelt kortet: Lover/ - forbinder det med kjærlighet jeg, og i nummerologi er jeg tallet 9, og det stemmer også veldig mye. Jeg kunne sikkert fortalt mye mer, men det holder for nå. Vel, det var et lite innblikk i fargerik, derav hvorfor jeg har tatt det navnet.
Håper jeg blir kjent med noen av dere.
Klem, fra fargerik
GjenopprettetMedlem

Velkommen velkommen til deg. Så hyggelig du la inn noen fraser om deg selv. Alltid kjekt å vite litt om de man prater med, her på sonen...
Mange av oss har erfart at ting vi opplevde ikke ble akseptert, å måtte som du sier, stenge den verden. Å hææle mååne...så godt vi fikk opp øya igjen, å tør stå for den vi er.
Du høres ut som enn knakende fin dame, ser frem til å bli mer kjent med deg....

Å regner med at du får like stor nytte av denne sonen, som jeg selv har hatt....
Klem Silva!
GjenopprettetMedlem
Heisann fargerik, og vælkømmin hit åt øss
Du har jo allerede satt farge på sonen med dine innlegg

GjenopprettetMedlem
Hei Farge, fint navn. Velkommen hit

GjenopprettetMedlem
Hei til deg Fargerik.
Og du er jo en dame som står til ditt navn/ nick,
en fargerik dame.
Velkommen

GjenopprettetMedlem
Koselig å hilse på dere, alle og en hver. Vi får se hva fremtiden bringer, kanskje jeg også en gang møter dere på en samling for å lære mer av denne spennende verden.
fargerik
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit Fargerik

GjenopprettetMedlem
velkommen hit

Anonymous
Velkommen

GjenopprettetMedlem
True life is colourful

Keep on walking your richly coloured path my friend

Francis [Bot]
Velkommen hit!

Anonymous
Hyggelig...velkommen, Fargerik!
GjenopprettetMedlem
Hei, til dere alle..og takk for velkomsten.
Tenk, hvis alle vi mennesker hadde hatt litt mer omtanke for hverandre - og ikke tok alt så høytidlig. Det flotte er spennvidden av temaene, fra glede til sorg, eller omvendt.
Takk til sjamansonen, og alle innenfor her - for dens varm og kjærlighet.
Klem.. klem
fargerik
Anonymous
Tack för välkomsthälsningen från dig.

Jag passar på att säga hej till dig - ser att vi har en del gemensamt, när jag läser din presentation.
GjenopprettetMedlem
Jeg tar en liten oppdatering på denne presentasjonen.
Ordet, eller kallenavnet ”fargerik” har en fragmenterende virkning på og i visse setninger.
Jeg tar et skritt ut av denne anonyme tilværelsen og sier; Hei – Jeg heter Irene
Jeg får ikke indre fred før jeg får skrevet dette tror jeg. Målet eller drivkraften i meg ligger like mye i å skrelle lag for lag av det som sitter i meg, som å være en som hjelper andre.
For å gjøre dette på en vettug måte, er jeg først og fremst meg selv. Jeg gidder IKKE å være noen annen enn meg selv. Har et motto og deler det gjerne med dere.
GI BLAFFEN, ELLER GODTA MEG SOM JEG ER. Formålet å bli likt av alle har ingen hensikt, men til gjengjeld synes jeg alle bør respekteres for hvem en er som person og for min del er det viktig med et åpent sinn – mitt åpne sinn til dere på sonen.
For å fullføre det målet og min egen selvutvikling jeg er jeg student og lærer om spirituell psykoterapi gjennom 4-årig utdannelse, har vært på flere kurs med Reiki- healingkurs, RainbowReiki, denne varianten av Reiki er fra Tyskland, andre typer healing, og noe kommer ovenfra og det jeg fikk være med i Mesna. Dette er meg, og det kommer jeg til å fortsette med.
Det viktigste i denne sammenheng, er flere metoder passer som ”hånd i hanske” når man jobber med seg selv og andre. Det er det viktigste for meg når jeg ser at ”alternative metoder” virker i forhold til vanlig skolemedisin.
Med hilsen til alle
Fra Irene
Anonymous
Hej Irene, göy att du kommet deg ut ur garderoben

Anonymous
Tøft..Irene.

.velkommet utav "komodeskuffen " ;-))

GjenopprettetMedlem
Hei , Irene
jeg har ikke fått med alt dramaet , men skjønner at det har skjedd mye .
fint at du "hilser" på oss

Anonymous
hei Irene!

Fint å hilse på deg.
GjenopprettetMedlem
takk takk
...er heller ikke helt oppdatert til en hver tid på sonen.
GjenopprettetMedlem
Så flott, Irene
Velkommen som deg sjøl

Anonymous
Hei Irene!
Velkommen igjen.
Fargerik passet igrunnen godt til deg
da du høres ut til å være en fargerik
jente...
Er på tur å gjøre det samme som du
men trives egentlig godt med navn
og bilde som det er nå.