Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Etter å ha blitt tipset om denne siden av Ulva, fant jeg ut at dette er et sted jeg vil være...

Jeg er da en mann på 31 år bosatt i Bodø. Jeg er singel og har tre barn fra et tidligere forhold. Barna bor fast hos mor og jeg har dem i helger. Jeg er for tiden ikke i arbeid, men er i ferd med å avslutte et lengre rehabiliteringsopplegg på grunn av sykdom. Målet er å være tilbake i full jobb innen sommeren banker på...  :)

Jeg har alltid vært opptatt av det "alternative" og er ikke tilknyttet noen form for religion. Kaller meg agnostiker og liker å utforske og lære å kjenne de mange spennende livssyn som fins i verden. Har hatt min porsjon av opplevelser (og vel så det...) som, for meg, bekrefter at det fins krefter som er overlegen oss mennesker. Desverre har det vel blitt med meg som med så mange andre at jeg har opplevd mistro fra ander mennesker og denne "evnen" til å kommunisere med "ånder" (i mangel på noe annet betegnende begrep...) har blitt svakere. Jeg har et sterkt ønske om å kunne lære å bruke denne gaven på en måte jeg kan hjelpe andre på. Som nevnt har jeg vært syk selv og har flere ganger ønsket en form for hjelp leger og psykologer ikke kan gi, men har aldri turt å hverken spørre andre eller oppsøke slik hjelp selv. Nå som jeg er mer eller mindre frisk ønsker jeg å kunne hjelpe andre som er i liknende situasjoner.
Jeg vet ikke om dette er rette stedet å finne det jeg leter etter, men det finner jeg jo ikke ut uten å prøve...?  :shyone:

Wolfcry  8)
GjenopprettetMedlem
Hei Wolfcry  :wub:
Velkommen til sonen  :eusa_dance:

Om du ikke vet om dette er rette stedet...
Så kan du hvile her inne til du finner ut av det  :biggrin: 
GjenopprettetMedlem
Velkommen velkommen  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit Wolfcry, :respect:
og som du sier:
"en må prøve for å finne ut"
Francis [Bot]
Velkommen skal du være! Trur nok at du e havna på rette plassen!  :wub: :icon_biggrin:

Klæm!
GjenopprettetMedlem
velkommen hit  :)
GjenopprettetMedlem
Takk for svar dere!!

Skal prøve å delta så godt jeg kan og se om jeg kanskje kan lære noe også...  :D
Anonymous
Välkommen tillbaka till dig också Fersking,
önskar... en annan Färsking  ;D
Anonymous
Velkommen Wolfcry  :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen Wolfcry.....Håper du vil trives her på sonen.. :biggrin:
Anonymous
Heisan og velkommen til deg! :)
GjenopprettetMedlem
Hei og ha det godt :)
GjenopprettetMedlem
Sjamansonen har funnet deg,vi søkte,du kom!
Vellkommnen! :respect:
GjenopprettetMedlem
Hei til Wolfcry..

Håper du trives like godt som meg,
velkommen til deg.

Klem fargerik
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen! :)
GjenopprettetMedlem
Wolfcry  ;)

Hei og velkommen hit

Lys & Kjærlighet