Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Sþk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei,er 23 vintre,vestlending,har taterblod i Ärene (5.generasjon) og nyskerrig pÄ det meste.

Ble tipsa av trumman om dette forumet,sÄ tok meg en tur for Ä se hva jeg fant her inne :)

Har fÄtt hÞre at jeg er klarsynt,men at jeg har en sperre der,men ting som har hendt oppover Ärene tyder kansje pÄ at den har begynt Ä forsvinne,men for Ä vÊre helt Êrlig sÄ har jeg ikke peil.

"Jobber" med litt forskellig (kan ikke akkurat kalle det jobbing siden jeg ikke praktiserer sÄ veldi mye) nyskerrig pÄ det meste og liker Ä lÊre nye ting :)

Den fÞrste "lÊreren"/mentoren min var en indianer (gammel og ung pÄ samme tid) som besÞkte meg i drÞmme fra jeg var 16-18,har lÊrt meg mye,har siden dukket opp dann og vann,etter hva han har lystet hehe ;)  savner han litt egentli.

(er ikke sÄ veldig flink til Ä fortelle om meg selv,sÄ bÊr over med meg) ;)  :redface: :icon_lol:

Er det noe dere lurer pÄ,er det bare Ä spÞrre :)
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Thunderwolf  :icon_biggrin:

Velkommen til denne debbat. HÄber vi kan hjÊlpe dig med at "lÊre" noget din indianer ikke har nÄet at lÊre dig endnu. Med taterblod i Ärende, bÞr man vÊre nysgerrig  :lol:

Dejlig at du skrev om dig selv, sÄ vi kan hilse ordenligt pÄ dig  :w00t:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Heisan.. :razz:
Velkommen skal  du vÊre.........hÄper du vil trives her inne. :)

Mvh
*Skapheksa :respect:
GjenopprettetMedlem
takk for velkomsten begge to :)
Anonymous
,
GjenopprettetMedlem
takk :)
Snappy [Bot]
Hei Thunderwolf og velkommen hit!  :)
Anonymous
Velkommen hit :D
FAST Enterprise [Crawler]
Hei Thunderwolf og velkommen hit. HÞres spennende ut at du har hatt en indianer som lÊremester. Jeg har alltid hatt en dragning mot indianere.... :icon_cool: kanskje jeg har vÊrt en indianer i mitt forrige liv ;D. Min datter har kanalisert til meg og jeg har fÄtt vite at jeg har en indianerdame som hjelper. Snakker stadig med henne,om alt mulig, hun er blitt min trofaste fÞlgesvenn. HÄper du fÄr mere kontakt med denne lÊremesteren, har du prÞvd Ä kalle pÄ han ( snakke med han)?
Kristine
GjenopprettetMedlem
"kristine":

Hei Thunderwolf og velkommen hit. HÞres spennende ut at du har hatt en indianer som lÊremester. Jeg har alltid hatt en dragning mot indianere.... :icon_cool: kanskje jeg har vÊrt en indianer i mitt forrige liv ;D. Min datter har kanalisert til meg og jeg har fÄtt vite at jeg har en indianerdame som hjelper. Snakker stadig med henne,om alt mulig, hun er blitt min trofaste fÞlgesvenn. HÄper du fÄr mere kontakt med denne lÊremesteren, har du prÞvd Ä kalle pÄ han ( snakke med han)?
Kristine

Jepp,men det virker som han vil at jeg skal stÄ mer pÄ egne bein,istedet for Ä komme lÞpende til han hele tiden hehe
Han er i bakgrunnen et sted,kommer vel frem om det er nĂždvendig :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen  :smile:

Lille Ulv
Anonymous
.
GjenopprettetMedlem
Takk alle :)
Anonymous
Hei, vÀlkommen hit - sÄ gott att du fann din vei innom! :)

Mvh,
Thomas
Francis [Bot]
Velkommen hit!  :icon_biggrin:
Anonymous
Velkommen skal du vÊre!  :icon_lol:
GjenopprettetMedlem
Har ikke vÊrt her inne pÄ en veldig god stund  :razz: har vÊrt sÄ mye som har skjedd at til slutt sÄ glemte jeg hele forumet  :icon_redface: men skal prÞve Ä skjerpe meg fremover  :icon_redface:
GjenopprettetMedlem
:biggrin: Velkommen til deg!
GjenopprettetMedlem
Takker  :respect:
Anonymous
Velkommen  :eusa_clap: