Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
Velkommen til deg AinA! :icon_biggrin:
Det var en flott presentasjon, og jeg liker kunsten din!
Jeg er en slags frafallen kunstner selv, men håper på å ta fatt igjen senere. Liker også å male på plater, som gir litt motstand, som du skriver. ;D
GjenopprettetMedlem
Nyyyydelig hjemmeside. Jeg falt pladask for bildet på hovedsiden. Edderkoppen og sola?  :wub:

Jeg digger bildene dine.... :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
"Kira":

Hei AinA, og velkommen hit!  :biggrin:

Takk for det, Kira :-)
GjenopprettetMedlem
"Liljee":

Velkommen til spinderella, edderkoppkvinnen, kunstneren og AinA :)

Vi takker deg alle for velkomsten  :lol: :biggrin:
GjenopprettetMedlem
"Silva":

Nyyyydelig hjemmeside. Jeg falt pladask for bildet på hovedsiden. Edderkoppen og sola?
Jeg digger bildene dine....

Så koooselig, da, Silva! Det kommer flere bilder etterhvert, en del kraftdyr.

Spinderella jobber med sine knuter, knyter noen og løser andre opp for å komme videre i livet. Nettet hun spinner er laget fra hennes eget indre, og er laget av sterk materie. Nettet beskytter, fanger mat, gleder, er vakkert, skremmer, inneholder livets mysterier... Hun vever sammen løse tråder og finner en helhet... Solens lys fremhever nettets mange aspekter og fargespill.

Visst er hun herlig! :biggrin:
Anonymous
Jeg vil også si hei til AinA. Denne lysten har jeg selv om jeg har "heiet" til deg før.

Jeg liker kunsten din. Komposisjon i brunt med innslag av grønt er intet mindre enn en fantastisk opplevelse!
GjenopprettetMedlem
"NNy":

Jeg vil også si hei til AinA. Denne lysten har jeg selv om jeg har "heiet" til deg før.
Jeg liker kunsten din. Komposisjon i brunt med innslag av grønt er intet mindre enn en fantastisk opplevelse!

Hei igjen NNy, det var hyggelig  :)
Er ikke fargene fantastiske? Jeg får av og til låne et helt suverent digital kamera av en venn av meg, og da er det moro å ta nærbilder i naturen, og så klippe og lime i Photoshop. Jeg var syk stort sett hele 2006 og fikk ikke gjordt så mye, men nå er jeg friskere enn noen sinne og gleder meg til både å ta og male flere bilder.
Anonymous
Nå først har jeg tatt meg tid til å kikke innom hjemmesiden din.
Jeg er fullstendig målløs av begeistring!!! :respect:  :eusa_clap:

Alldeles nydelige arbeider du har gjort og jeg ble utrolig inspirert.

Tusen takk! :wub:
GjenopprettetMedlem
"AinA":

"Silva":

Nyyyydelig hjemmeside. Jeg falt pladask for bildet på hovedsiden. Edderkoppen og sola?
Jeg digger bildene dine....

Så koooselig, da, Silva! Det kommer flere bilder etterhvert, en del kraftdyr.

Spinderella jobber med sine knuter, knyter noen og løser andre opp for å komme videre i livet. Nettet hun spinner er laget fra hennes eget indre, og er laget av sterk materie. Nettet beskytter, fanger mat, gleder, er vakkert, skremmer, inneholder livets mysterier... Hun vever sammen løse tråder og finner en helhet... Solens lys fremhever nettets mange aspekter og fargespill.

Visst er hun herlig! :biggrin:

Da skjønner jeg godt hvorfor jeg forelsket meg totalt i det bilde..... :wub:

Kremt.....er bildene dine til salgs mon tro??  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Hei! :lol: Fine maleri du lager,ja. Spesiellt fargekomposisjonen.
Eg er litt nyskjerrrig på om du alltid har kreativ kraft i deg,eller om det går i bølger?
Og korleis påvirka sjukdomsåret kunsten din?
GjenopprettetMedlem
velkommen til deg, vi er alle kunstnere på hver vår måte  :)
GjenopprettetMedlem
Fantastiska bilder!
.. och välkommen från mig med!
GjenopprettetMedlem
"Kira":

Nå først har jeg tatt meg tid til å kikke innom hjemmesiden din. Jeg er fullstendig målløs av begeistring!!!
Alldeles nydelige arbeider du har gjort og jeg ble utrolig inspirert. Tusen takk!

Takk selv :-) Jeg blir helt rørt av den enormt positive bemøtningen (heter det det?) av bildene mine. Så moro, da! Leste at du skal begynne/har begynt på kunstutdanning? Hvor? Og hva gjør du? Og når får vi se resultatet? Det er virkelig frigjørende å holde på med "sånt" - så spis hvert minutt av prosessen  :biggrin: :lol: :)
GjenopprettetMedlem
"Silva":

Da skjønner jeg godt hvorfor jeg forelsket meg totalt i det bilde.....
Kremt.....er bildene dine til salgs mon tro??

Har du spesiell tilknytning til edderkoppen, eller til knytingen, eller solen, eller alle?

Selvfølgelig har jeg bilder til salgs. Akkurat nå er Psyche bildene aktuelle, med sommerfugl-transformasjonene. Kontakt meg privat så kan vi snakkes.

Tenker på å produsere kort etter hvert. Har tenkt på det i flere år, men er jo litt treg da :-)
GjenopprettetMedlem
"STERK I STRID":

velkommen til deg, vi er alle kunstnere på hver vår måte  :)

Takk for det du som er Sterk i Strid! :-)

Det er ingen tvil om det! Jeg skal lese din introduksjon og se hvlike kunster du bedriver.
GjenopprettetMedlem
"vejla":

Fantastiska bilder!
.. och välkommen från mig med!

Tack, Vejla. Vi hörs :-)

Jag bara elskar det svenska språket och måste använda det när jag kan  :biggrin: :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
"AinA":

"Silva":

Da skjønner jeg godt hvorfor jeg forelsket meg totalt i det bilde.....
Kremt.....er bildene dine til salgs mon tro??

Har du spesiell tilknytning til edderkoppen, eller til knytingen, eller solen, eller alle?

Selvfølgelig har jeg bilder til salgs. Akkurat nå er Psyche bildene aktuelle, med sommerfugl-transformasjonene. Kontakt meg privat så kan vi snakkes.

Tenker på å produsere kort etter hvert. Har tenkt på det i flere år, men er jo litt treg da :-)

Jepp! Muligens alle tre, når jeg tenker meg om. Det var solen jeg forelsket meg i  :wub: Edderkoppen har jeg ingen forbindelse med, siden jeg faktisk er livredd dem... :innocent2: Men...edderkoppen spinner, og det gjør jeg også for tiden. Spinner nett på nett.....for å finne det riktige mønsteret. Å der kommer vel også knytingen inn.

Sender deg en pm jeg... :wub:
Anonymous
Velkommen til deg AinA. Nydelige bilder  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
"Fønix":

Velkommen til deg AinA. Nydelige bilder  :icon_biggrin:

Tusen takk Fønix  :)