Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei, her er jeg. Har jo egentlig ikke lagt inn presentasjon her før, bare ble sånn. Visste liksom ikke at jeg kom til å bli boende her inne, men jeg kommer meg aldri vekk. Det er går ikke. Jeg setter så stor pris på dere fantastiske veiledere her inne. Jeg har vært inne i en ganske rotete periode i hodet, mye forandringer, og dere har gitt meg utrolig mye.
Tusen takk!!
Husker ikke når jeg ble så fascinert av sjamanisme, men husker at jeg drømte om hovedrollen i enten "Veiviseren" eller "Danser med ulver" da jeg var tenåring eller litt yngre. Buddha var ett av mine ungdomsidoler. Jeg har vært åndelig søkende så lenge jeg kan huske.
På folkehøyskolen hadde jeg mye tid til å drømme og filosofere. En overtrøtt natt, da jeg satt og studerte vaskemaskinen mens den sentrifugerte, fikk jeg en følelse av at jeg hadde så lyst til reise inni det svart/lilla hullet som vaskemaskinen lagde, men forsto ikke helt hvorfor.
Jeg filosoferte også vanvittig mye over tiden, til jeg holdt på å bli sprø. Jeg skulle løse dette mysteriet.
Nå skjønner jeg at det var en sammenheng der. Det var drømmetiden jeg ville til den natten jeg holdt på å hoppe inn i vaskemaskinen.
Jeg mistet meg selv litt en stund i et litt hardt miljø, men holdt meg til det som var naturlig. En kveld i hasjrus, kom kraftdyret mitt til meg. En svart, veldig sint ulv, som skremte meg den gangen, for jeg skjønte ikke hva det var, men forsto fort at den ville hjelpe. Jeg fikk en drivkraft til å reise vekk. Det føltes som et avgjørende øyeblikk, enten å finne seg selv eller å miste alt.
Nå har det gått sju år siden den gang, og jeg er nøyaktig der jeg ville komme. Nå fant jeg meg selv, og har lært viktigheten av å ikke glemme hva man kom for. Dette med ulven og det å være stifinner og inspirere andre, sier meg noe.
Jeg har endelig skjønt det. Jeg skal finne visdommen, og har healerevner, men har bare lukket meg for det.
Anonymous
Hei kristin, dette var en flott presentasjon

Jeg ser at flere og flere har bilder av seg selv her, og det er virkelig artig å se dette.
GjenopprettetMedlem
Hei Kristin, artig å sjå deg

Det var bare bildet som manglet, resten av deg har vi jo lært å kjenne ganske godt etter hvert

GjenopprettetMedlem

Der poppa ho frem gett.....Så flott å se deg, så flott du er....

GjenopprettetMedlem
Flott at du har lagt ut bilde, og så til og med fra Egypt!
Du er en stor ressurs her på sonen, og det er alltid noe å hente i dine innlegg!
Mvh Stridshjelp
Anonymous
Koselig å se deg, Kristin.
Intressant og morsomt, dette med vaskemaskinen.

AdsBot [Google]
Morsomt å
se deg Kristin

Flott presentasjon!
GjenopprettetMedlem
Hei Kristin, trivlig å sjå dæ

Anonymous
Du er alltid inspirerende. Veldig trivelig å se deg!

Takk for en kjempefin presentasjon.

Anonymous
Takk

Har egentlig aldri vært i Egypt, men skulle gjerne vært det. Det var en kjedelig bakgrunn på det opprinnelige bildet, så en venn av meg som hjalp meg å fikse det, kom med dette forslaget.
GjenopprettetMedlem
Men vaskemaskina hjelper deg til å reise hvor det skulle være. SLik jeg ser det, har vi alle åndelige evner, men mange velger å aldri våkne, ikke at jeg vet helt hvorfor. Det er heller ikke poenget. Poenget er at du søkte og finner og vil fortsette å lete og finne.
Jeg har vandret og søkt, og denne sonen er bare herlig, som du ser så jeg har også kommet ut av skapet og blottlagt min kjødelige bolig.
HE he, reiser ofte til månen og stråler

Takk, kristin, og alle dere andre flotte sjeler her inne-.
GjenopprettetMedlem
Så fin presentasjon , Kristin ( vi har jo samme navn...

)
Gleder meg til å lese mer av dine innlegg - liker det jeg har lest hittil .
..bra med bilde også , kanskje jeg flger ditt eksempel snart...
Klem fra meg

GjenopprettetMedlem
Hei! Hyggeleg presentasjon og bilde du hadde. Er du egget eller pyramiden i bildet??

Ellers kan eg absolutt anbefale Egypt for den som søker og tenker.
Anonymous
Takk

Ja, alle har healerevner/åndelige evner, absolutt. Jeg tenker og lurer ofte på hva som skjedde, for jeg ser det som et kollektivt traume. Og hvorfor? Godt spørsmål.
"Final Tribe":
Er du egget eller pyramiden i bildet?? 
Egget

Ser du ikke formen på hodet?

Anonymous
Trevligt att se dig!

Anonymous
Da fikk jeg endelig svar på gåten om du var kvinne eller mann - som du hevder i profilen! Eller fikk jeg det?
Det var artig å følge med i suksesjonen av dine avatar som ble mer og mer utilslørt.
Og takk for mange fine innlegg og utvekslinger.
Sonja
GjenopprettetMedlem
koselig å se deg kristin

Anonymous
Takk

og jeg setter også pris på mange fine innlegg og utvekslinger. Joda, jeg er kvinne. Det er jo ikke lett å vite med bilde heller. Det liksom en litt god følelse å skifte kjønn på liksom, da jeg var så lei av alle unødvendige forventninger og anstrengelser rundt meg. Hilsen Kristin på kvinnedagen. Skål

GjenopprettetMedlem
Grenseoverskridelser, også når det gjelder kjønn og seksualitet, er jo kjent innen sjamanismen.
Og
ideelt sett burde vel ikke kjønn eller seksuelle preferanser være et tema.
Anonymous
Nei, det er liksom det. Hvorfor så følsomt? Det blir litt absurd for meg som er oppvokst i den tiden jeg er oppvokst i, men allikevel...........folk på min egen alder sitter fortsatt fast i fastspikra rammer, litt nyere rammer liksom, så egentlig er det bare en illusjon det der med alderen. Var noe en trodde en gang, da man tok det for gitt at alt utviklet seg i kronologisk retning

....og egentlig er jeg luta lei av hele temaet, så jeg blir bare litt trøtt av å høre meg selv nå, jaja....
GjenopprettetMedlem
Den unge Meryl Streep kaller seg altså Kristin utenfor settet. Aha!
Har jeg ikke sagt velkommen før så sier jeg det nå:Velkommen skal du være,Oscar-vinner og greier.

GjenopprettetMedlem
Hei på deg Kristin. Velkommmen fra en nykommmer.

GjenopprettetMedlem
... och välkommen från en ganska ny medlem!
Anonymous
Takk

Søren, blir jeg gjenkjent her og.....