Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei,

Jeg er ei jente på 28 år, i noen få mnd til hvertfall. Jeg har i mange år vært interessert i selvutvikling.
Jeg har tatt forskjellige kurs, innen det alternative og skal straks begynne å jobbe innen dette.
Jeg har kurs i aromaterapi, reiki, akupressur og shiatsu, kinesiologi, øreakupunktur, silvametoden og hypnoterapi.
Jeg reiser nå den 23 april til Kanada for å ta level 1,2 og 3 i reconnective healing, med Eric Pearl. Det gleder jeg meg til!! :eusa_clap:

Nå har jeg blitt ledet inn på denne vei, og det føles utrolig spennende og riktig! Jeg satser på å få tatt noen kurs i sjamanisme etterhvert. Jeg får se hvilken vei min skjebne fører meg. Det er en utrolig spennende vei og det er så mange muligheter. Jeg er så takknemlig for alle de kurs jeg har tatt, og alle de flotte personene jeg har møtt, og ikke minst, jeg ser frem til alle de flotte og interessante personer som jeg skal møte i fremtiden.

Med vennlig hilsen

Dharma
GjenopprettetMedlem
Velkommen , Dharma !

Liker navnet ditt  :innocent2:
Anonymous
Hei Dharma, og velkommen hit på sonen! Her er det mange flotte mennesker, håper du vil trives her. :)

mvh Lazy
Anonymous
Velkommen hit  :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit, Dharma  :biggrin:
Anonymous
Hei og velkommen fra meg også!
Anonymous
Slenger meg på velkomst bølgen. VELKOMMEN :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Velkommen skal du være, Dharma  :biggrin:
GjenopprettetMedlem