Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei.
Jeg sitter å leser presentasjonene til folk og tenker at jeg burde skrive en ny en. Jeg har presentert meg når jeg var helt ny på sonen med nick Mugnas. Blei no kluss med den kontoen så jeg måtte nytte. Så har jeg sitti å vurdert, kritisert og slått meg i hodet

om jeg bør skrive en ny. NÅ gidder jeg ikke sitte å vurdere dette lenger. Jeg bare gjør det.
Magnus heter jeg, faktisk per Magnus, men har aldri brukt Per no særlig. Er 29 år og bor i Oslo. Min vei har vært lang og kronglete. Fra jeg var liten har jeg vel alltid følt det har vært noe rundt meg, men ofret det ikke no særlig tid. Mine foreldre kan vel klassifiseres som åndelig døde på det tidspunktet(det har heldigvis snudd). Hadde noen merkelige opplevelse når jeg var liten. F. eks var det en gang jeg bare visste at bak en søple kasse utenfor en halv vi spilte håndball i, lå det en del penger. jeg gikk ut å så, og der lå det en god slump penger. Etterhvert som jeg ble eldre, falt jeg litt utenfor. Følte meg annerledes, spesiell(ikke på den gode måten) og at jeg ikke passa inn. Jeg søkte da inn i mindre sunne miljøer. Rusmidler ble kjapt en del av hverdagen. Jeg havna i midlertid hos en gjeng som søkte noe åndelig gjennom rusmidler. Dette ble faktisk min inngangsport til det åndelige. Selv om jeg hadde en del gode opplevelser og en del reiser rundt i verden, sank jeg stadig mer ned i rusen. Jeg hadde ett sort hull i meg som jeg prøvde å fylle opp med rusmidler. Til slutt bodde jeg på gata og hang på plata(im a poet and didn't know it

) Selv om jeg var en tungt belastet misbruker, så føler jeg at det har vært krefter rundt meg hele tiden som har prøvd å hjelpe meg, jeg var bare ikke klar for å ta imot hjelpa enda. Jeg måtte virkelig ned for å lære å krabbe på nytt. Rett etter jeg ble rusfri, så kom jeg fort i kontakt med det åndelige igjen. Jeg så at jeg hadde fyllt opp ett åndelig vakum med rusmidler. Jeg var ikke hel uten den åndelige delen av meg. Jeg var som ett tomt skall uten sjel, full av frykt og skam over meg selv. Hver gang noen nevner den sårede healeren kjenner jeg meg igjen. Vil ikke si jeg er noen healer enda, men jeg vet virkelig hva det vil si å ha havna i en situasjon man aldri trodde man skulle havne i. Erfaringene fra det livet har jeg tatt med meg. har sett mye fra livets skyggeside og lært meg utrolig mye om empati og forståelse av å ha vært der. Dette prøver jeg så godt jeg kan å bruke i hverdags livet mitt. Jeg har stor medfølelse for mennesker som er havnet i uheldige situasjoner. Jeg ønsket aldri å havne der jeg havnet.
Ellers så er jeg blitt en sjamanspire for min hals. Har følt meg kallet til ett eller annet store deler av livet, jeg var bare ikke klar enda. Måtte gjennom den tøffe skolen først. Ser det slik at det var en del av den veien jeg hadde å gå for å komme dit jeg er i dag. Synes livet er utrolig fett. Fyllt av magi og mystikk. Har finni mer ro i meg selv, selv om jeg har en lang vei å gå.
Det var litt om meg, håper jeg ikke har skremt noen fra å ville møte meg, men for meg er det viktig å ikke prøve å skjule meg. Det er en del av meg og jeg velger å være åpen om det. Ønsker alle dere en riktig god reise på livets vei

GjenopprettetMedlem
Hei Magnus
Så hyggelig å lese mer om deg . Takk for at du deler , og er så åpen . Du er en healer . Hvordan du åpner deg, deler og virkelig bryr deg om andre menesker , er healende i seg selv.
Du har en sterk historie , og du har klart det som de fleste ikke klarer . Å forandre ditt liv fullstendig .
Du må være mektig stolt
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg
Klem fra Malaika

Anonymous
Du er ju ikke ny her Magnus og litt har du ju fortallt om deg selv og ditt misbruk, i andre tråder, så du er bejkent.
Fint å lese din ärlige presentasjon Magnus! :respect:
Att leva i samhällets baksida är en mycket värdefull erfarenhet,
i svårigheter lär vi oss de finaste kvaliteterna som människa och shaman.
Du kommer att bli en bra healer ...
Kanskje du er det allrede? :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei Magnus
Takk for et sterk og åpenhjertig presentasjon. Gleder meg til å lære deg mer å kjenne.
RITA
Anonymous
Takk for at du deler så åpenhjertig av din sterke historie.

GjenopprettetMedlem
koool mann! er glad for å høre din historie! Livet er spennende

GjenopprettetMedlem
Hei Magnus, dette var sterkt å lese, åpenhjertig, ærlig og STERK er du.

GjenopprettetMedlem
Takk for at du deler med oss Magnus

og jeg ser fram til å møte deg igjen på Samlinga

Anonymous
Magnus den store, du bærer ditt navn med rette.
Sterkt å lese om dine erfaringer, det ligger en enorm styrke i det å transformere sitt liv slik du har gjort.
gro
psbot [Picsearch]
Du e en fantastisk gutt-mann-kriger-trommer, Magnus.
Det er fint å bli kjent med deg.
Anonymous
Klassisk?
Buddha mener visst at man ikke behøver så mange ting, og at livet er ganske merkelig til pågående mirakel å være...

Jubba-Jubaaa!
Noen ganger skal det lite til, så er alt som perfekt. Som et kaos av et maleri, men setter man bare en rød prikk, akkurat der!
. så blir bildet fantastisk!
101
http://www.youtube.com/watch?v=LooUPjvbPXAAnonymous
"Wolf":
Takk for at du deler med oss Magnus :respect:
og jeg ser fram til å møte deg igjen på Samlinga :eusa_dance:
Det blir sååååå bra

Satt av den helga for lenge sia gett

AdsBot [Google]
Flott med mennesker som gir av seg selv

Velkommen - på nytt

Anonymous
"Magnus":
[/quote]
Min respekt - for den veien du har gått og går, og for innleggene og ideene her inne.
GjenopprettetMedlem
Om du ikke hadde valgt den veien du måtte gå, hadde du da hatt den kunnskapen du har idag? På din sti har du fått kunnskap om hvordan du kan heale for du har lært å heale deg selv. Healing har mange former og mange uttrykk.
GjenopprettetMedlem
Og, kanskje er du den sterkeste.
Fortsett å ta godt vare på deg selv
Anonymous
Din historie Magnus, minner meg mye om en annen jeg kjenner til.
Bare det at du er så åpen, sier mye om styrke og kjærlighet til deg selv
og dette er viktige momenter på den veien du har valgt.
Hold fast ved dette og jeg tror du vil nå langt i din åndelige søken.
Lykke til!
Klem fra Kira!
GjenopprettetMedlem
"... den som går vilse hittar dom nya stigarna!"
Kram
GjenopprettetMedlem
"Magnus":
håper jeg ikke har skremt noen fra å ville møte meg,
Tvert imot.
Velkommen Magnus.
Villbjørn
SEO Crawler
Sterk introduksjon!
Jeg kan bare stille meg i rekken og ønske deg velkommen!
GjenopprettetMedlem
I et annet liv,var jeg deg,nå har du funnet din egen vei,og jeg har funnet min.
Så kan vi være kraftige i vårt nye liv.
Takk for at du gir fra din medisin,Tordnende Magnum.

(Solo)
GjenopprettetMedlem
En flott og sterk presentasjon. En hjertelig velkomst til deg...

GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg,Magnus! Du har allerede eit ansikt,du!

Anonymous
Takk for, får nesten si, nok en varm og god velkomst

Føler meg hjemme her og det er det ikke alltid jeg har gjort