Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Bing [Bot]
tiril var lenge et alter ego, hun hadde lov til så mye som jeg(hvem?) ikke hadde lov til. Være glad, kreativ og lekende. kanskje ikke så alvorlig, kunne ikke våge å ta alt det som føyk rundt henne alvorlig. etterhvert har tirils lek blitt integrert i meg og noe av mitt alvor i henne. Har sniklest på sonen i to år før jeg hadde min sjamandrøm og begynte å skrive her.
Kraften kommer til meg når jeg forteller. Når jeg er med på seremonier og riter, alle steder der menneskebarna åpner seg for mytebevissthet, drømmebevissthet, reiser i tid og rom. Oppdaget at jeg kunne gi kraften retning og hjelpe andre. Det er en stor gave som har skremt meg litt, men etter Kali (se dikt) har jeg gjort meg klar for å ta den imot.
Og leve hele det vanlige livet uendret som før? Vet ikke om det går. ikke at det er sjokktraumatiske forandringer i det ytre. Jeg har fremdeles barna mine som skal få omsorg og kjærlighet. gamle, litt syke foreldre. herlig ungdomsskilde av arbeid som lærer. mannen min som er fjern fra den virkeligheten som jeg er i. terapeututdannelse i psykodrama. fortelling. helbredende fortelling som også helbreder meg. helbreder meg selv ved å finne riktig fortelling til riktig tid. Nå banker Inanna hardt og høylytt på.
arbeidet er å la det skje, la transformasjonen komme. finne noen flere som er sånn som meg. her på sonen er det noen.
lære av andre. se hva jeg kan dele og gi. redd for å falle i selvhøytidelighetens grav. dit vil jeg ikke! takk til absurditetens historie for aktiv redning her.
yndlingssitat fra U2 :      I've conquerred my past
                                  the future is here at last
                                  I am standing at the entrance
                                  to a new world I can see
                                  The ruins to the right of me
                                  will soon have lost sight of me
                                  Love rescue me
FAST Enterprise [Crawler]
Velkommen hit du. Fin presentasjon :respect:
Kristine :wub:
GjenopprettetMedlem
Kraften hilser din velkomst Tiril. :respect:
Bing [Bot]
Lykkelig er jeg!  :lol:
Anonymous
Du berører noe i meg. En sterk presentasjon. Velkommen hit! :) :respect:
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit til sonen, Tiril  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei Tiril og velkommen, sterk og fin presentasjon.  :biggrin:
Anonymous
Hei Tiril og velkommen!  :biggrin:
Anonymous
Those ruins to the left and right
may we loose their ghastly sight
and prosper
or let's throw seeds onto those walls
and watch them overgrow with ivy
and the like

from me 2U

with love

Ma-sha
GjenopprettetMedlem
Velkommen til Sonen tiril :)
Anonymous
Velkommen tiril  :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen tiril...
Smaker herlig fuglesang av navnet ditt!  :P
GjenopprettetMedlem
Flott presentasjon....å hjertelig velkommen.... :biggrin:
GjenopprettetMedlem

Hjertet ønsker deg velkommen, Tiril  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei Tiril
Takk for en flott presentasjon. Velkommen

RITA
Anonymous
Velkommen Tiril!  :icon_biggrin:
Bing [Bot]
tusen takk til alle dere som har ønsket meg velkommen. Har funnet og blitt funnet, har sett og blitt sett. Her.
Den som har øyne skal se. (Maria Magdalena)
GjenopprettetMedlem
Litt sein,men velkommen fra meg også,så klart! :biggrin:
Bing [Bot]
:wub: :wub: :wub:
GjenopprettetMedlem
Så kommer jag här alldeles nytillkommen och välkomna dig... :biggrin:

Men oj, vad jag kände igen mig i det du beskrev. En så fin presentation!
"tiril":

Og leve hele det vanlige livet uendret som før? Vet ikke om det går. ikke at det er sjokktraumatiske forandringer i det ytre. Jeg har fremdeles barna mine som skal få omsorg og kjærlighet. gamle, litt syke foreldre. herlig ungdomsskilde av arbeid som lærer.

Jag har lite svårt att skriva om mig och mina upplevelser än. Jag försöker just att ta det steget. Har bara för några veckor sedan skrivit första foruminlägget på trolltrumman. Varför började jag då att skriva? Jo, kanske för att hitta likasinnade, människor som vandrar mellan världarna. Människor som har en del i det arbetet som görs och som förstår vad jag pratar om. Människor som lever i samma verklighet som jag.
Jag har tigit nästan helt om mina upplevelser under många år. Fortfarande vill inte jag gå ut öppet med min roll och mitt syfte i detta liv. Tiden är inte inne än. Jag är inte säker att jag har förstådd allt helt och hållet själv.
Det är andra som styr och ställer och som leder mig.

Från måne till måne
från sol till sol
jag går och jag reser
jag dör och jag lever
jag lämnar och stannar
jag går mellan världar
och i alla världar på samma stund
stigen är mörk och stigen är ljus
må alla Buddhor lyser framför mig på min stig
som stjärnor i natten

Kram på dig Tiril :respect:
Bing [Bot]
Tusen takk for din deling. Jeg har stor  :respect:respekt for det du deler. Det har tatt mange år å komme hit.
  Jeg har lest din presentasjon også nå, og deler med deg at den åpenheten og kjærligheten til veien vi går er en skatt å dele med alle på sjamansonen. Er som deg fremdeles på vei, hva som er min oppgave blir klarere og klarere og det er så utrolig godt å kunne dele sjelelige og åndelige erfaringer her. Lærer av andre som dele av seg.
"Når eleven er klar dukker læreren opp" .
:wub: :wub: :wub:
Anonymous
Hei fra meg også.
GjenopprettetMedlem
Välkommen tiril!