Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen!

Endelig fant jeg også ut hvordan en presenterer seg selv! Trodde en stund at man måtte gjøre en eller annen sjamanistisk seremoni på datan for å komme inn, og at jeg ikke var i besittelse av sånne evner enda og måtte øve meg mer :icon_redface: Ja,ja, nå er jeg her endelig..

Jeg er en 38 år gammel, gift 4-barnsmamma fra sentrale østlandet. Har gjort masse forskjellig opp gjennom årene, men fant aldri ut hva jeg skulle bli når jeg ble "stor". Kom borti healing for ca. 8 år siden, da var jeg og gubben hos et healerpar i Moss for å få healing og fikk begge beskjed om at vi hadde healingevner selv. Jobbet etter det mye med krystaller og steiner.

Så meldte jeg meg på Saivo Sjamanskole, som jeg hadde fått høre om via et "tilfeldig" bekjentskap, og begynte der i februar 2003. DET var å komme hjem det.

Gjennom Saivo har jeg blitt kjent med masse fantastiske mennesker, og sammen med noen av disse er vi nå i ferd med å danne ei kreativ gruppe som kommer sammen ca. en gang i måneden. Da lager vi ting sammen (rasler, trommehammere, smykker, vesker og etter hvert også trommer, vifter, klær osv.) og gir hverandre input på det kreative området. Vi gjør også trommereiser, og vil etterhvert øve inn forskjellige seremonier.

Jeg gir også healing, og tenker etterhvert å begynne å undervise litt om healing og sjamanisme.

Det var kort om meg selv (liker ikke å skrive for mye, redd for å kjede dere ;-) )

Hilsen alabast
Francis [Bot]
Hei og velkommen hit! Håper du vil trives her!  :icon_biggrin:
Og ikke vær redd for å skrive for mye! Du kjeder oss ikke! Er bare interessant å lese om andre og høre deres meninger! Så skriv i vei og kom med det du har på hjertet!! Vi er jo her for å dele erfaringer og synspunkt, er vi ikke? Skriv i vei...!!!  :icon_biggrin: :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Takk for det.  :respect:

Må jo innrømme at jeg har snoklest innleggene her de gangene jeg har vært inne her og prøvd å finne ut hvordan skrive sin presentasjon, og det i sin tur har ført til at jeg har endel på hjertet. Og så er jeg ei ordentlig skravlebøtte i tillegg da..... Må bare bevare selvkontrollen her  :-X

Klem alabast
GjenopprettetMedlem
Endelig fant jeg også ut hvordan en presenterer seg selv! Trodde en stund at man måtte gjøre en eller annen sjamanistisk seremoni på datan for å komme inn
hehe ikke bare skravlete, men også veldig artig!!! Syns j ser deg  :o

Velkommen hit fra en annen ny ei.

Klem
liv
GjenopprettetMedlem
Takk til deg også  ;D

Var nettopp og hørte på Brummeren. Sitter her med gåsehud enda  :w00t: OG en ny ide til hva vi kan prøve å lage neste gang vi er samlet i den kreative gruppa vår!! Blir spennende.

alabast :eusa_dance:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alabast  :icon_biggrin:

Velkommen ombord. :eusa_clap:
Jeg tror ikke du keder nogen med dine indlæg, for man kan altid bruge mere viden. Uden viden ingen visdom.  :wub:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Velkommen hit, og du kjeder oss ikke med skrivingen din. :eusa_dance: Ikke lett å finne ut av alle funksjonene som er her på forumet, jeg vet ikke av halvparten en gang!  :eusa_doh:
Anonymous
Välkommen hit ska du vara!

Bara spör vis det er noe du lurer på, ok?

Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
Hei Thomas :biggrin:

Takk, det skal jeg huske. Vet jo aldri når jeg møter veggen, men det skjer rett som det er :exclaim:

Klem alabast ;D
Anonymous
Gott, jag tänkte mest på spörsmål vedrörande forumet  :w00t:

Fridens,
Thomas
Anonymous
Hei alabast :D
Velkommen hit. Du kjeder oss ikke, tvert imot.
GjenopprettetMedlem
Hei alle :biggrin:

På tide med en liten oppdatering. Ikke at det er så viktig, kanskje..jo forresten, det er litt viktig 8), nå er jeg ferdig på Saivo! Syklusen på tre år er vel ikke ferdig før i februar, men vi har hatt alle samlingene.

02.-07. september hendte denne, for oss, store begivenheten, og vi hadde ei knalluke!!! :w00t: :wub:

Til alle dere som er fra gruppa mi her inne: HEI! TAKK FOR SIST! GLAD I DERE :wub:

Og takk til Ailo for seks fantastiske samlinger, og for din tålmodighet >:( 

Klem fra Inger Lise :razz:
GjenopprettetMedlem
Velkommen skal du være og er vel på sin plass å gratulere deg og  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei Alabast.
Velkommen må jeg si til deg.
Må inrømme at jeg ikke har vært noe flink til å sjekke når det er nye medlemmer :icon_redface:
Skal ta meg sammen der :razz:
Du har mange fine inlegg.
Og er en ener i vitser som virkelig får lattern min frem fra dypet. :w00t:

Klem fra Tara ;D