Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
God natt til alle som heller ikke kan kunsten å sove, eller ikke har selvdisiplin nok til å krøke seg ort til senga.
Jeg er en sjel på veien fradet søndre Norge og mitt navn betyr den store oksen. Følte det var fint å bruke mitt gitte navn her blant alle de andre med gitte eller tagne navn.
Navnet fikk jeg fordi en gang når mester var i en skjennepreken stemning ikke nådde meg mer enn til haka og jeg tidligere var breiere enn jeg er nå. I tillegg er jeg ikke ukjent for å stange folk i i sirkelen når birimbauen kaller til det.
Ha gitt sjela mi til et spirituelt teater ved navn Stella Polaris og er strålende fornøyd med det.
Jeg er tjeneren.
min axé til de gode menneskene
Anonymous
Velkommen til deg, Tourao!

GjenopprettetMedlem
Velkommen...
Forandring er mitt mantra
Kjempe bra.. jeg likte den

Anonymous
Takk alle sammen, men jeg er nok en vekt, ingen tyr.
Det er nok på grunn av brasilianeres egenskap med å animalisere alle mennesker, noe som iogforseg er en fin ting.
GjenopprettetMedlem
"Tourao":
Takk alle sammen, men jeg er nok en vekt, ingen tyr.
Det er nok på grunn av brasilianeres egenskap med å animalisere alle mennesker, noe som iogforseg er en fin ting.
... ok, jeg tok feil...

men du er ønsket velkommen ihvertfall

Anonymous
ingen grunn til å bli flau, takk takk
Anonymous
Velkommen til deg tourao!

Du bolde okse!

Bing [Bot]

Velkommen til deg!
Stella Polaris er en herlig teatergruppe og den siste forestillingen på Hausmania i Oslo var full av kraft, spilleglede, akrobatikk, mytenes verden og kjæelighet.
Begeitret hilsen til deg fra meg!

Anonymous
Hei Torau. Gleder meg til å lese mer fra deg!
GjenopprettetMedlem
Välkommen från mig med Tourao!
Anonymous
Så flott at du så forestillingen Tiril, Jeg har faktisk ikke sett den. Hadde en lengre ferie og var på reise når den ble spilt, men vi spiller en ny fantastisk forestilling i tønsberg 30 31 mai og 1 juni, og så er det middelalderfestival i tønsberg 123 juni
Hoppa hei