Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Så var tiden inne til å endre avatar her inne, hva er da mer naturlig enn å stå fram som den man er? Tanken har kvernet i hodet en stund, men hittill har ikke tiden vært inne - før nå. Så får vi se hvor lenge jeg beholder det bildet da. (Dårlig mobilbilde forresten

)
Klem til alle som vil ha

Anonymous
Hej på dej du!
Trevligt att se dig!
Ja tack; Tar gärna emot en godnattkram, innan jag går till sängs
GjenopprettetMedlem
Klemmen er på vei den

GjenopprettetMedlem
Så flott å se deg! Klem tilbake!

Anonymous
Jag sov himla gott på den klemmen!
Klem tillbaka!
GjenopprettetMedlem
Hei Alias
Så fint å se deg.
Klem fra RITA

Anonymous
Hei Alias!
Fint å se deg, og takk for klemmen!

GjenopprettetMedlem
Hallo! Der var du jo! Fint bilde syns jeg.

GjenopprettetMedlem
Fint å se deg

GjenopprettetMedlem
Hei Alias
Flott å se deg, håper du fortsetter å vise ditt blide åsyn her inne
Klem
Inger Lise
GjenopprettetMedlem
Kjekt å høre, tusen takk alle sammen

Trives godt her inne jeg, føler meg hjemme

Så jeg har nok kommet hit for å bli

GjenopprettetMedlem
Hilsen en som fremdeles ikke helt vil slippe på maska.
Varme tanker
GjenopprettetMedlem
Hva er det som det populært kalles i dag"ut av skapet"
Ha en god sommer til dere alle

Anonymous
hei på deg

koselig å se deg klem
GjenopprettetMedlem
hei, du var så snill å hilse på meg, så jeg hilser tilbake. *klemmepå*
jeg synes at det er bra at du tør stå frem slik du er, det skaper et positivt bilde av deg

At du tør det ikke så mange kan (meg inkludert) og at du har selvtillit nok.
jeg så forresten et program på tv nettopp om å bruke ansiktsbilde av personer som en form for å apellere til det store publikum. Og det er ikke noe reklamebransjen nylig har kommet opp med. Neida, Alexander den store hadde staduer av seg selv (med et kjekt og nesten smilende ansikt med myke krøller til hår) som han sendte rundt til sine undersortter, og Keiser Augustus lot det bli bygget masse statuer av seg hvor han skulle virke autoritær, men ydmyk for å vinne over de av det romerske folket som ennå var skeptiske til han og hans krigsføring.
Så bare ri på bølgen du
Kanskje andre følger deg

GjenopprettetMedlem
Det han begynte med for å bli kjent å populær,var å få bilde av seg på mynter.Det gjør ledere i mange land enda,Se hva våre mynter er preget av

GjenopprettetMedlem
Dette har for meg vært et ledd i prosessen i å vise verden hvem jeg er. Slutte å gjemme meg bort. Tørre å skrive like åpent om trommereiser mm. med eller uten bilde. Dette er en del av meg, og dere er en del av meg.

En kan nesten kalle sonen mitt andre hjem, det er vel like før jeg må melde flytting til folkeregisteret
I alle fall, tilbudet om en klem står ved lag til alle som vil ha

GjenopprettetMedlem
Så fint å se deg Alias og takk for klemmen.
Klem tilbake fra lilyane

AdsBot [Google]
"Alias":
Dette har for meg vært et ledd i prosessen i å vise verden hvem jeg er. Slutte å gjemme meg bort.
Liljee

og

og

for denne prosessen!
Kanskje jeg må rote fram et bilde igjen jeg også..
GjenopprettetMedlem
Hei alias
Skjønner deg godt jeg. Jeg har selv vært aktiv på andre diskusjonsforum i flere år,men kun med avatar, eller eget foto som det jeg har her. Da jeg ble med i FaceBook (jada,jeg er der

) begynte jeg med et solnedgangsbilde, men nå har jeg også tatt steget ut og har bilde av meg selv. Så kanskje jeg etter hvert bruker det her inne også??
Har forresten bare fått positive tilbakemeldinger.
Klemz
GjenopprettetMedlem
Ja da, er på facebook også, det vil si at jeg er registrert der inne i alle fall. Liker meg mye bedre på nettby, men det er en annen sak. Skal prøve å få tatt et bedre bilde etter hvert da, men det får bli når jeg får tilbake digitalkameraet mitt
I alle fall, her og nå er jeg glad for at jeg la ut bilde, det har vel også noe å gjøre med en ny start, det tørre være seg selv på godt og vondt. Jeg er meg, og det er alldeles bra nok
Klemmer i vei jeg, ta i mot den som vil ha

GjenopprettetMedlem
Flott Alias,tar imot med takk.

GjenopprettetMedlem
Kjempeflott bilde du har der da ørnen, får så gode følelser av å kikke på det

GjenopprettetMedlem
Takk det er flere på hjemmesida mi:icon_redface:
GjenopprettetMedlem
"ørnen":
Takk det er flere på hjemmesida mi:icon_redface:
WOW! Var inne på siden din,så nydelige bilder

Skal se nærmere på dem seinere,jeg