Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei!
Har blitt tipset om denne siden av en venn, og har hørt flere snakke om den, så jeg har vært innom en gang imellom og sett med stor undring og kjærlighet på det som er blitt skrevet her. Det er så mange fantastiske mennesker her inne at jeg har mange ganger har blitt rørt til tårer av å lese dikt, historier og lignende. Hadde bare verden vært slik! I det siste har jeg forsiktig skrevet noen innlegg som er blitt møtt med mange fantastiske svar og energier. Takk for det alle sammen.

Hvem er jeg? Vet jeg det egentlig? Ja jeg gjør det etter mange års leting. Har vokset opp med en familie som alltid mente at det fantes noen mellom himmel og jord, min bestemor og mor snakket med avdøde slektninger og jeg ble tidlig opplært i å spå i kort. Men dette var noe jeg måtte finne selv, var dette min sannhet? Og det var det! I løpet av 12 år har jeg jobbet på ett alternativt senter i trondheim og fått æren av å være med på flere fantastiske kurs deriblandt sjamankurs m gaup. Jeg som i utgangspunktet er veldig skeptisk og jordnær på tross av den barndommen jeg har hatt, er helt frelst! frelst ikjærlighetens navn. Er forelsket i livet, alle mine problemer ønsker jeg velkommen. Alt er magisk! Og det skjer magiske ting hele tiden dere... ikke så lett å se det når man sitter i det, men etterpå- for en erkjennelse og se den fantastiske stien som er lagt ut for oss.
Har 2 vakre barn som har beriket mitt liv noe helt utrolig, har gått ut av ett forhold nå nylig etter 8 år. Dette er noe som smerter meg siden han ikke har det så godt idag. Men alt ordner seg nok til slutt.

Har vandret på min sti i det alternative i mange år og har bla annet en utdannelse innen Homeopati, massasje, øreakupunktur, TFT, bioresonans som jeg jobber med hver dag. Jeg elsker min jobb og ville aldri byttet den mot noe annet, der møter jeg mennesker med kjærlighet og ydmykhet og får så utrolig mye tilbake. Anbefaler dette til alle. Mistet min undring i noen år, men noen eller noe drar meg alltid tilbake. Så jeg er kommet for å bli!

Sjamanismen kom inn i mitt liv for 10 år siden etter ett kurs med Gaup. Fant kraftdyret mitt, som har fulgt meg i alle de årene. Har også møtt andre fantastiske dyr på reiser som har fortalt meg ting eller som har hjulpet meg gjennom vanskelige tider. Men også satt meg på plass. Har også åpnet øyene for naturen og dens mangfold og energier. Hatt mange fantastiske opplevelser i naturen. Føler meg i ett med alt når jeg i skogen, ved elven, ser ett dyr, på fjellet... Og kjærligheten vokser i meg dag for dag. Føler også en takknemlighet som er større enn meg selv, takknemlighet over å få oppleve dette jeg opplever både med mine medmennesker og naturen rundt oss. Takknemlighet for alt jeg har, har hatt og skal komme. Og ikke minst alle de fantastiske menneskene jeg har rundt meg.

Hva er livet handler om? Jo, frykt og kjærlighet, er det ikke? Og når man har overvunnet frykten er kjærligheten den som regjerer. Og det er da vi vet at vi er i ett med alt rundt oss. Vi er bare en dråpe av altet. Som skal smelte med altet tilslutt.

Puh! ble en lang presentasjon!

Er også interessert i trommesirkler i trondheimsområdet, så om noen vet om noe er jeg veldig takknemlig;-)

Så ei hvit due som fløy forran meg i skogen idag- og så nettop på marthas side at duen representerer ; budbringer av den hellige visdom. Hellige visdom er det masser av her inne :wub:

Med all kjærlighet hilser jeg dere :wub:
GjenopprettetMedlem
Det var en fin presentasjon! Velkommen på sonen, Angelica.

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Herlig presentasjon, angelica
og inspirerende !

Velkommen  :biggrin:

klem fra malaika
GjenopprettetMedlem
Velkommen angelica! Fin presentasjon.......
Jeg er ikke selv fra Trøndelag (har bare bodd i Nord-Trøndelag i 20 år). Det fins nok en liten gruppe med folk her som er fra Trondheim og omegn, - men siden folk ikke alltid henger på forumet, kan det være greit å bruke f.eks søkefunksjonen med ordet ”Trondheim” om du vil få litt mer peil på noen som har opplyst at de bor der. Og dermed kunne bli litt ekstra obs på dem. Kan tenkes noen higer etter å danne en trommesirkel mellom venner..

Av folk som kan finne på å holde opplegg, kurs eller salg, kan jeg nevne noen i forbifarten-- og det finnes sikkert flere som jeg ikke aner om:
- Sorte Sol/Ulf Dormann (Melhus): www.sorte-sol.com/.  Han kan holde både kurs og sirkler, mest Stjørdal og Trondheim. 
- Willy Korvanen Mæland www.willykorvanen.com/. Kan holde healesirkler og foredrag/kurs men det er ofte en del rundt i landet. Han fokuserer på didjeridoo og musikkhealing.
- Kanskje fins Olav Redheart Ramirez Husby ennå på Bosberg, ved Trondheim: http://www.redheart.no. Mest driver han en non-profit Indiansk Støtteforening, men tidvis har han også annomsert om trommegruppe og annet.
- Sjamantrommemakeren Roger Silderen på Selbu.
- Inkamedisin (en sjamanskole) kan drive endel kurs og arrangement som fullmåneseremonier for sine deltakere ulike steder i landet, og man kan jo undersøke. www.inkamedisin.no/.

Må du trives her - -
GjenopprettetMedlem
Takk :wub:
GjenopprettetMedlem
En fyldig og varm hilsen var det. :) Velkommen til sonen.
GjenopprettetMedlem
Blir så varm langt inne i hjerterota at dere gidder å svare på det jeg har skrevet :wub:

LOVE YOU ALL :wub:
Anonymous
For en nydelig og flott presentasjon.  :wub:
Velkommen til deg  :eusa_dance:
Anonymous
Her er et hei fra meg også. Gleder meg tiil å høre mer om det magiske fra deg!
Anonymous
Hei angelica og velkommen!  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit! Du høres ut som et varmt,spennende og godt menneske :)
Anonymous
Hej och välkommen  :D
GjenopprettetMedlem
Hejsann hejsann og velkommen til sonen angelica :)
GjenopprettetMedlem
Hei Angelica, og velkommen til sonen  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for de fine velkomsthilsnene  :wub:

Gleder meg til å bli kjent med dere :respect:
GjenopprettetMedlem
Välkommen Angelica, hoppas att vi ses i Trondheim någon dag!
GjenopprettetMedlem
Det hadde vært kjempekoselig Vejla :w00t: Bor du i trondheim? Jeg har allerede snakket med noen venner som er interessert i å starte en trommesirkel, og om du bor i trondheim er du hjertelig velkommen til å være med på det :wub:

Har en venn som har gått hos Ulf Dormann som trommer og så kan jeg tromme bittelitt.
Hatt slike trommesirkler før, med stor suksess :w00t:

Jo flere vi ar jo sterkere er energiene :eusa_clap:

klem