Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei! Jeg skrev sist noe på sonen for 1 år siden, da som Jordugla. Men etter å ha skiftet jobb, og glemt passordet så fikk jeg ikke muligheten til å få et nytt passord til den e-mail adressen som jeg hadde registrert, for da var e-mailkontoen fjernet siden det var min jobbmail. Man lærer mens man lever. Noen henvendelser for å få nytt passord til ny e-mail adresse førte ikke frem; så nå har jeg opprettet nytt brukernavn, og Jordugla2 er mitt nye liv her på sonen. Siden sist så har jeg flyttet sørover, og jeg jobber som lærer på videregående skole.

mvh
Jordugla2
GjenopprettetMedlem
Hei på deg, og velkommen tilbake! :)
Jeg syns å huske at du hadde skrevet endel fine ting som jeg satte pris på. :D

mvh bluestorm
Anonymous
Takk for det i den grad jeg har skrevet noen fine ting. Kanskje er det ikke så viktig om noe er fint - hva er fint? Hvis et kraftdyr angriper i en drøm, eller trommereise så kan det ha en god, eller fin effekt; det viktige er kanskje hvordan en tar ting/hendelser/situasjoner. Sjamanismens erfaringer er kanskje projeksjonenes effekt? Det en sender ut mottar en før eller senere som en respons fra naturlovene i denne verden. Kjærlighet tåler alt, egoet tåler lite. Selvet ER - alt og ingenting.

"Den største blandt dere skal være en tjener", mente Jesus. Ydmykhet går foran vekst. Hvordan kan et frø vokse uten solen. Hvorden kan VI vokse uten livet som ER? Gud er i alt, og alle. Alt er av Gud - den ene, maskuline og feminine altomslukkende kraft. God shave the queen!
Anonymous
Velkommen tilbake  :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen tilbake :respect:
GjenopprettetMedlem
Välkommen tillbaka Jordugla!
Anonymous
Ja, välkommen tillbaka
Bing [Bot]
Så utrolig herlig presentasjon. Velkommen inn i sonen igjen.  8)
Anonymous
hei velkommen i et nytt liv på sonen  :wub:
GjenopprettetMedlem
Velkommen tilbake til sonelivet!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Velkommen tilbake til sonen  :D

RITA